poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-12-12 11:27 | Usługi dla firm - konsekwencje | shreek |
Witam Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma świadczenie usług i sprzdaż towarów dla firm. Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana? Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury. Podobnie sieci telefonii komórkowej - są abonamenty dla firm. Jak się bierze telefon w promocji to dają jakieś dziwne oświadczenie, że będzie wykorzystywany do celów prowadzenia działalności... A co jak firmy już nie ma? Czy są jakieś konsekwencje z tym związane dla usługodawcy lub usługobiorcy? -- -- M.P. GG 1119311 |
2006-12-12 12:09 | Re: Usługi dla firm - konsekwencje | mvoicem |
shreek wrote: > Witam > > Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma > świadczenie usług i sprzdaż towarów dla firm. > Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować > trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w > przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana? > Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury. > > Podobnie sieci telefonii komórkowej - są abonamenty dla firm. Jak się > bierze telefon w promocji to dają jakieś dziwne oświadczenie, że będzie > wykorzystywany do celów prowadzenia działalności... > A co jak firmy już nie ma? > > Czy są jakieś konsekwencje z tym związane dla usługodawcy lub > usługobiorcy? Tak. Kupując jako przedsiębiorca, tracisz wszelkie uprawnienia konsumenckie typu reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową itd.... p. m. |
||
2006-12-12 12:19 | Re: Usługi dla firm - konsekwencje | Garvey |
shreek napisał(a): > Witam > > Tak się zastanawiam jakie konsekwencje oprócz marketingowych ma świadczenie > usług i sprzdaż towarów dla firm. > Chodzi mi konkretnie op sklepy typu Makro, Selgros itp - aby tam kupować > trzeba przy rejestracji przedstawić dokumenty działającej firmy. A co w > przypadku gdy firma zostanie zlikwidowana? > Karta klienta zostaje i spokojnie można kupować co się chce bez faktury. "5. Istnieje możliwość, że Klient Makro utraci prawo do zakupów w Makro (oraz kartę Klienta Makro) w przypadku: [...] - zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej" |
||
2006-12-12 18:37 | Re: Usługi dla firm - konsekwencje | Shreek |
Garvey napisał(a): > "5. Istnieje możliwość, że Klient Makro utraci prawo do zakupów w Makro > (oraz kartę Klienta Makro) w przypadku: > [...] > - zawieszenia, likwidacji lub zaprzestania działalności gospodarczej" Istnieje możliwość... Czyli jest z góry założone, że jeśli nikt nie skorzysta z takiej możliwości to możesz sobie być ich klientem mimo, że od lat nie posiadasz DG. -- M. GG 1119311 |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
fikcyjne zameldowanie - konsekwencje ? |
Sundayman | 2005-10-15 00:36 |
JAKIE KONSEKWENCJE?? |
Jolanta | 2005-10-26 10:24 |
KONSEKWENCJE PRAWNE WYNAJMOWANIA FIRM OCHRONIARSKICH - Pomóżcie PILNE!!!!!!!!!! |
anonim | 2005-11-07 20:43 |
Konsekwencje prawne dla instytucji publicznej |
010 | 2005-11-17 09:42 |
Zakupy + konsekwencje |
Kasia Radecka | 2006-01-04 13:12 |
Wpis do EDG - konsekwencje |
AD | 2006-04-20 22:09 |
umorzenie postępowania konsekwencje |
Grzes_P | 2006-06-22 11:06 |
Znacie jakies Programy partnerskie dla malych firm |
kuba | 2006-10-08 13:49 |
Zabytek - jakie konsekwencje? |
drzewko | 2006-10-23 10:18 |
jakie konsekwencje? |
misia540 | 2006-11-11 10:58 |