poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-08-18 16:51 | zamówienie towaru/zaliczka/ nie zgłoszenie sie po odbiór | Piotrek XX |
Witam.. Mam taki problem w sumie nie wiem jaki nadać jeszcze tytuł postowi. A mianowicie klient zamowił u mnie drzwi pokojowe i ich nie odbiera a wpłacił zaliczke od zamówienia do dzisiejszego dnia mineły 2 latka. Drzwi stoją i czekają czy moge zając zaliczke i sprzedać drzwi? co z robić dalej z tym fantem. wiem że drzwi bedzie mi ciężko sprzedać bo to wzór nie chodliwy... Jezeli mogę sprzedać to czym sie podeprzeć jakimi artykułami aby mi klient nie przyszedł za jakiś czas i nie chciał drzwi jak i zaliczki.... Nie wiem co dalej. Moze ktoś wie jak postąpić aby odzyskać zainwestowane pieniążki .. pozdr. Piotrek Nowogard |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
odbiór korespondencji |
Jerzy Dósk | 2005-11-09 13:31 |
Ktedyt nie przyznany, zaliczka przepada? |
Tuzek | 2005-12-12 23:47 |
reklamacja towaru gdy juz nie ma sklepu |
Ferne Oleane | 2006-02-20 10:57 |
Sklep internetowy nie wyslal towaru[dlugie] |
Bialy | 2006-03-07 11:02 |
towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow |
>>Galeon | 2006-04-14 19:13 |
Sklep internetowy nie wyslal towaru[dlugie] |
Bialy | 2006-03-07 11:02 |
towaru nie wymieniamy i nie przyjmujemy zwrotow |
>>Galeon | 2006-04-14 19:13 |
zgłoszenie do ubezpieczeń społecznych |
Robi | 2006-05-04 19:41 |
Mikser nie miksuje - niezgodnosc towaru z umowa? |
polspol | 2006-09-15 23:51 |
zgłoszenie na Policje |
kern12 | 2007-04-23 09:15 |