poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-05-11 23:01 | Re: Czy kasjerka dopuściła | Paweł Sakowski |
Joten wrote: > najwygodniej jest dojechac pociagiem w wiekszosc miejsc. No skoro tak Ci jest najwygodniej, skoro twierdzisz, że PKP oferuje najlepsze usługi, to na co jeszcze narzekasz? Dla jasności: ja preferuję (i praktykuję) inne środki komunikacji. -- +----------------------------------------------------------------------+ | Paweł Sakowski | who can count up to 1023 on his fingers. | +----------------------------------------------------------------------+ |
2006-05-11 23:06 | Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ? | Joten |
Użytkownik "Paweł Sakowski" news:1147381116.4284.40.camel@neptune.sakowski.pl... > Ja kupowałem już bilety w Polsce i > poza i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby ktoś użył sformułowania "Pan > poczeka, jeszcze nie skończyłam. Paragraf siedemnasty, ustęp pierwszy. > Podróżny...". Kpisz czy o droge pytasz? Nie chodzi o czytanie regulaminu promocji, w takiej formie w jakiej znajduje sie on w Kancelarii Notarialnej, tylko o zwrocenie uwagi Klientowi w formie "Chce Pan dotrzec z miejsca X do Y. Obecnie trwajaca Promocja umozliwia kupno biletow o 10% taniej przy spelnieniu takich a takich warunkow - moze zechcialby Pan z niej skorzystac?". Z tego typu propozycjami spotykalem sie zarowno zagranica, jak i w Polsce - w przypadku korzystania z uslug oferowanych przez firmy *m a j a c e* konkurencje... Niestety w przypadku PKP takiej sytuacji nie ma, wiec wszelkie rozwazania tego typu maja wymiar czysto teoretyczny - dopoki nie bedzie nad tym molochem wisial miecz w postaci pokaznych rozmiarow konkurenta, bedzie on rznal z ludzi tyle pieniedzy ile sie da, a oni - nawet majac mocne poczucie niesmaku - placic beda. Bo wyjscia innego nie ma. -- J. |
||
2006-05-11 23:12 | Re: Czy kasjerka dopu?ci3a sie oszustwa ? | Joten |
Użytkownik "Paweł Sakowski" news:1147381289.4284.43.camel@neptune.sakowski.pl... > No skoro tak Ci jest najwygodniej, skoro twierdzisz, że PKP oferuje > najlepsze usługi Czy ja napisalem ze "PKP oferuje najlepsze uslugi"? Pokaz mi w ktorym miejscu w moim poscie pojawia sie takie stwierdzenie, bardzo Cie prosze - zacytuj. Stwierdzilem fakt - PKP jest monopolista na rynku, i jest jedynym uslugodawca w swojej branzy. Tak jak jeszcze niedawno byla Telekomunikacja Polska, i tak jak jest Poczta Polska. Ta tez rznie niezla kase na klientach, a przesylki traktuje jak 10kg worki z ziemniakami rzucajac nimi na prawo i lewo (nawet jak oklejone jest gdzie sie da nalepkami "Ostroznie, szklo", "Kruche", "Delikatne", "Nie rzucac" itd.) - i pomimo zabezpieczania przesylek nierzadko dochodza one w stanie zgola odmiennym niz ten, w ktorym byly wyslane. A kuriera za 50 zl do wyslania plyty CD za 15 zl nie bede przeciez bral, nie mowiac juz o wyslaniu listu. Konkurencja potrafi zdzialac cuda, niestety w sektorze kolejowym jak i w pocztowym jak na razie konkurencji brak, wiec i realizacja uslug i stosunek do Klienta tez wygladaja tak, jak wygladaja... -- J. |
||
2006-05-11 23:22 | Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ? | HaNkA ReDhUnTeR |
Użytkownik "Joten" news:44639ec2$1@news.home.net.pl... > Czy naprawde nie uwazasz, ze w dobrym tonie byloby poinformowac Klienta, Jasne, i od tego jest wlasnie takie okienko o nazwie "informacja". O telefonach informacyjnych PKP czy informacji on-line nie wspomnę. Nie kasy. > moze za ta sama usluge zaplacic nizsza cene, nie wiazaca sie jednoczesnie > z obnizeniem poziomu uslugi, z ktorej tenze pragnie skorzystac? Jak czesto zdarza Ci się jeżdzić pociągami? Ja przez cała ciąże i potem z maluchem ponad rok jeżdzilam regularnie 2x w tygodniu. Za kazdym razem stalam w kolejce do kasy liczącej co najmniej 5-6 osob - a mówimy o dworcach w Katowicach i Krakowie więc z duża ilością otwartych kas. Gdyby pani kasjerka każdemu klientowi robiła wykład na temat mozliwosci połaczeń to chyba bym wyszła z kolejki i natłukła pasażerowi, który nie potrafi skorzystać z okienka z napisem "informacja" >Czy naprawde uwazasz, ze tego rodzaju indywidualne traktowanie Klienta nie >spowoduje, ze Klient chetniej bedzie wracal do danej firmy i korzystal z >jej uslug? Szczerze? Nie sądze aby miało to jakiś realny zwiazek z taką instytucją jak PKP. Indywidualne traktowanie kogoś kto raz do roku jedzie pociągiem? Jak mówilam, bylam stalym klientem regularnym PKP przez ponad 2 lata i skoro ja nie siliłam se zapamietac twarzy pan z kas czy konduktorów, to nie sądze, zeby oni widząc tysiące twarzy dziennie mnie rozpoznawali - no chyba ze po wózku niemowlaka:-)) A korzystac z PKP nie korzystalam dlatego, ze mnie całowali w mój hrabiowski tyłek za kazdym razem gdy mnie widzieli, ale dlatego, ze byli szybką tania alternatywą dojazdowa:-)) HaNkA |
||
2006-05-11 23:24 | Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ? | HaNkA ReDhUnTeR |
Użytkownik "jaQbek" news:e40679$31m$1@inews.gazeta.pl... >> A teraz napij sie wody. Może Ci przejdzie > Nic mi przechodzić nei musi. Mylisz sie, ale trudno:-)) Wole sobie zrobic ciepła kąpiel niż zawracać Wisłe kijem:-) > byleby tylko sobie poszli do konkurencji ? Jak zaczną chodzić do konkurencji to może poświęcę temu zagadnieniu jakiś kwadrans:-)) HaNkA |
||
2006-05-11 23:21 | Re: Czy kasjerka dopuściła | Paweł Sakowski |
Joten wrote: > > Ja kupowałem już bilety w Polsce i > > poza i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby ktoś użył sformułowania "Pan > > poczeka, jeszcze nie skończyłam. Paragraf siedemnasty, ustęp pierwszy. > > Podróżny...". > > Nie chodzi o czytanie regulaminu promocji, To jeszcze raz przeczytaj o czym napisałeś, że jest standardem w cywilizowanych krajach. -- +----------------------------------------------------------------------+ | Paweł Sakowski | who can count up to 1023 on his fingers. | +----------------------------------------------------------------------+ |
||
2006-05-11 23:27 | Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ? | HaNkA ReDhUnTeR |
Użytkownik "Joten" news:4463a10d$1@news.home.net.pl... >natomiast bylo czyste kurestwo, Fe, mama wie, ze tak sie wyrażasz o kobietach?:-) > socjalistyczny tok myslenia i beton w twoim wykonaniu. Na to akurat jestem za młoda:-) > Coz, polskosc wylazi u niektorych uszami i nosem... Wolę polskość niż chamstwo HaNkA |
||
2006-05-11 23:30 | Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ? | HaNkA ReDhUnTeR |
Użytkownik "Joten" news:4463a0c5$1@news.home.net.pl... > bedzie miala tej emerytury kilkaset zlotych czy ze 200 euro... O LOL. To mnie ubawiłeś:-)) Wielkie dzięki:-) HaNkA |
||
2006-05-11 23:31 | Re: Czy kasjerka dopuściła sie oszustwa ? | Paweł Sakowski |
Joten wrote: > Czy ja napisalem ze "PKP oferuje najlepsze uslugi"? Pokaz mi w ktorym > miejscu w moim poscie pojawia sie takie stwierdzenie, bardzo Cie prosze - > zacytuj. "PKP [...] z najwieksza siecia najgestszych polaczen i najwygodniej jest dojechac pociagiem w wiekszosc miejsc." > Stwierdzilem fakt - PKP jest monopolista na rynku, i jest jedynym > uslugodawca w swojej branzy. W branży przewozów pasażerskich nie jest monopolistą, ma natomiast najbogatszą ofertę. > jest [monopolistą na rynku przesyłek] Poczta Polska. A chwilę później: > A kuriera za 50 zl do wyslania plyty CD za 15 zl nie bede > przeciez bral, Czyli jednak są inne podmioty na tym rynku. EOT proponuję. -- +----------------------------------------------------------------------+ | Paweł Sakowski | who can count up to 1023 on his fingers. | +----------------------------------------------------------------------+ |
||
2006-05-12 03:16 | Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ? | Marcin Debowski |
Dnia 11.05.2006 jaQbek >> A dlaczego uważasz, że ją ŚWIADOMIE w błąd wprowadziła? > Jeśli wprowadziła ją NIEŚWIADOMIE, to tym gorzej dla niej, że nie zna ofert i > nie dba o klientów. W normalnych firmach takich pracowników się zwalnia. No i z tym musisz sie już udać na pl.praca.dyskusje gdzie na pewno jakiś pracodawca z tobą ntt podyskutuje i zgodzi się, że pani była be i że ją zwolni jesli przez przypadek ją zatrudni. Sam zarzut oszustwa jeśli ma być prawnie skuteczny musi dotyczyć działania świadomego. -- Marcin |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Czy da się to wyprostować (ZUS)? |
ezbig | 2005-10-13 19:33 |
Czy liczy się data wpłaty czy zaksięgowania? |
Leszek.Pawlisz | 2005-12-12 22:47 |
Czy należy się odszkodowanie? |
Mateusz Straße | 2006-02-13 19:29 |
Pilne - na co sie powolac, gdy umorzono postepowanie w sprawie oszustwa |
dekRe | 2006-03-15 20:54 |
czy można się odwołać ? |
romeo | 2006-04-14 15:27 |
Pilne - na co sie powolac, gdy umorzono postepowanie w sprawie oszustwa |
dekRe | 2006-03-15 20:54 |
czy można się odwołać ? |
romeo | 2006-04-14 15:27 |
czy zaiks się nie doczepi? |
józio | 2006-10-25 18:45 |
czy zaiks się nie doczepi? |
józio | 2006-10-25 18:46 |
Czy można się o to pytać? |
Magda | 2007-03-19 20:24 |