Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 

SZKOLENIA wg miast

Szkolenia Marketing

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu Sprzedaż na Konkurencyjnym Rynku B2B
Tematyka Marketing
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

 

Program szkolenia

 

Szukanie i zbieranie informacji o
potencjalnych klientach.

Cel tego modułu - rozważenie kierunku
poszukiwania i gromadzenia informacji o potencjalnych klientach.

• Jak poprawnie analizować terytorium
• Gdzie szukać potencjalnych klientów
• Jakie informacje są potrzebne i gdzie można je znaleźć
• Jakimi parametrami szacowac poencjalnych klientów
• W jaki sposób można uzyskać informacje o sytuacji klienta

 

Motywacja a  Sprzedawca.

Cel tej jednostki – poznanie technik dostrojenia
sprzedawcy do pracy z klientami.

• Jakie metody są odpowiednie dla zmotywowanych menedżerów sprzedaży
• Jak używać techniki \"uruchamiających\" w celu zwiększenia wydajności
• Jak korzystać z metod pracy ze stresem i przezwyciężać negatywne emocji po
komunikacji z trudnym klientem

 

Bez nalegania, obojętność, ktora
przyciaga.

Cel tej jednostki – opanowanie techniki
" Pan Obojętny", w celu zaskarbienia sobie uwagi klienta.

• Jak przekształcić sie w sojusznika klienta?
• Jak zainteresować rozmówcę od pierwszych sekund rozmowy?
• Jak wyjaśnić niezbędne informacje przez telefon?
• Jak pokonać opór klientów:
\"Mamy dostawców\", \"Nie jestem zainteresowany, aby pracować z
wami\", \"Teraz nie mamy funduszy\", \"nie trzeba?\"
• Jak negocjować z klientem na temat kolejnych kroków (wysyłanie prośby o badanie
potrzeb, broszury z ofertą, spotkanie z menedżerem sprzedaży)

 

Osobiste spotkanie z klientem.

Cel tej jednostki – jak rozmawiac z
klientem, by wybadac jego potrzeby,jak nawiązać owocną dla obu stron rozmowę


Jak sprawić, spotkanie było skuteczne
• Jak nawiązać kontakt z osoba decyzyjną(DMP)?
• Jak odzyskać inicjatywę i zarządzać dialogiem z klientem

 

Praca z potrzebami klienta.

Cel tej jednostki – jak pozyskać
informacje o aktualnej sytuacji klienta,jego zapotrzebowaniu na projekty, jak
podejmuje decyzje w sprawie kryteriów udzielania zamówień i wyboru dostawcy.

• Jakie informacje są wymagane w celu określenia perspektywy dalszej wspolpracy
z klientem?
• Gdzie pracownicy mogą uzyskać prawdziwe dane na temat aktualnej sytuacji na
budowach i uniknąć dezinformacji ze strony dostawcy?
• Jak logicznie podjac decyzje zakupową?
• Jakie sa kryteria wyboru w zdobywaniu dostawcy?
• W jaki sposób uzyskać informacje na temat aktualnych wymogów dotyczących
produktów (zamówień) w przypadku wytwarzania produktów handlowych (forma
rozliczenia)?

 

Warunki prezentacji produktu i dostawy.

Cel tej jednostki – Jakie są  zalety produktu i korzyści płynące ze
współpracy z firmą, biorąc pod uwagę zebrane informacje.


Jak pozycjonować produktu i eksponować jego zalety?
• W jaki sposób zaprezentować korzyści płynące z pracy w firmie, biorąc pod
uwagę kryteria wyboru dostawcy?
• Jak przyciągać nabywców i wyróżniać się wśród konkurencji?

 

Radzenie sobie z zastrzeżeniami cen.

Cel tej jednostki - rozważenie podejścia
i techniki pracy z ceną.

• Jak sprawdzić się na tle konkurencji i uzyskac zadowalajace ceny.
• Powody negacji cen: porównanie z konkurencją, brak pieniędzy, próby dodania
zniżki w dla produktu niezniżkowego, nieznajomość obowiązujacych cenach
• Jak radzić sobie zprzebiciem cen, w zależności od jej przyczyny?
• Jak nie dopuścić do manipulacji ceną, negocjacje cen
• Sposoby prowadzenia negocjacjiGrupa docelowa Audytorium szkolenia:

menedżerowie sprzedaży i dyrektorzy, którzy są zaangażowani w sprzedaż i
obsługę klienta.Metodologia Celem szkolenia jest:

Zwiększenie liczby udanych kontaktów, Przekazac uczestnikom wiedzę i nowe
metody pracy w aktywnej sprzedaży na konkurencyjnym rynku.Połączenie wykładu z warsztatami.Certyfikat Szkolenie zakończone jest certyfikatem.

Czas trwania 2
Początek 2017-04-11
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo