Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Money.pl Firma Szkolenia

WYSZUKAJ SZKOLENIE

Słowo:
Rodzaj:
Tematyka:
Lokalizacja:
Tryb tylko kursy e-learning
 

SZKOLENIA wg miast

Szkolenia Zarządzanie

Rodzaj Szkolenia
Nazwa kursu Zarządzanie konfliktem i trudnymi pracownikami w zespole
Tematyka Zarządzanie
Tryb otwarte
Organizator -
Opis

Natura i źródła konfliktów

Najczęstsze przyczyny konfliktów w środowisku pracy
Odpowiedzialność pracodawcy i kadry kierowniczej za relacje w firmie
Lepiej nie mieszać się - czyli kiedy konflikt nie jest tylko prywatną sprawą?
Dynamika konfliktu - komunikacja i emocje, jawne i ukryte interesy stron
Konflikt a mobbing – rozpoznawanie i przeciwdziałanie
Organizacja pracy jako narzędzie przeciwdziałania konfliktom

Sposoby rozwiązywania konfliktów

Strategie rozwiązywania konfliktów – dobór strategii do charakteru konfliktu
Kompromis – złoty środek czy przekleństwo?
Szef mediatorem konfliktu – warunki i podstawowe zasady mediacji
Jak postępować z tzw. "konfliktowym pracownikiem"?

Narzędzia i techniki mediacyjne

Techniki aktywnego słuchania
Asertywna komunikacja w praktyce
Analiza płaszczyzn wypowiedzi i kontekstu
Dostosowanie stylu przekazu i argumentacji do konkretnych odbiorcówGrupa docelowa Cel:

We współczesnym środowisku pracy umiejętność diagnozowania i
rozwiązywania konfliktów jest jedną z kluczowych kompetencji kadry
kierowniczej. Menedżerowie nie zawsze mają świadomość, że tworzenie
właściwych relacji w zespole i rozwiązywanie konfliktów między
pracownikami, należy do ich podstawowych obowiązków. Często brakuje im
także specjalistycznej wiedzy jak sobie radzić ze spornymi sytuacjami
lub trudnymi współpracownikami.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy nt.
psychologii konfliktów w środowisku pracy oraz umiejętności zarządzania
trudnymi sytuacjami w zespole.

Adresaci szkolenia:

Kadra kierownicza oraz specjaliści HRMetodologia Dorota Strzelec

Psycholog pracy, konsultant ds. zarządzania kadrami, trener
biznesu i doświadczony menedżer. Posiada 20-letnie doświadczenie w
branży doradczej – kierowała firmą świadczącą usługi outsorucingu kadr
oraz agencją doradztwa personalnego, prowadziła projekty rekrutacyjne
oraz programy outplacement dla specjalistów i kadry kierowniczej,
doradzała międzynarodowym firmom w zakresie doskonalenia procedur
zarządzania i dostosowania polityki personalnej do wymogów polskiego
prawa. W ostatnich latach była głównie zaangażowana w realizację
projektów dotyczących kształtowania właściwych relacji pracowniczych
oraz zapobiegania nierównemu traktowaniu - opracowywała kompleksowe
procedury anty-mobbingowe, prowadziła szkolenia dla pracowników i
menedżerów, wielokrotnie była członkiem zewnętrznej komisji prowadzącej u
pracodawców postępowania wyjaśniające w przypadku złożenia skargi
pracownika na dyskryminację lub mobbing. Jest prelegentem wielu
konferencji oraz autorką publikacji w prasie branżowej.Certyfikat certyfikat Russell Bedford

Czas trwania 1
Początek 2018-02-16
Dane kontaktowe

''

Lokalizacja mazowieckie
Link do oferty Otwórz w nowym oknie
Źródło oferty Logo