poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.banki |
2006-08-18 18:57 | Re: MultiBank - reklamacja | Catbert |
salvado napisał(a): > Użytkownik mvoicem@gmail.com napisał: >> Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?. >> >> > tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym > kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę > się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku > dni jest ona zastrzeżona. Jeżeli bank odpowiada za transakcje dokonane "twoją" kartą bez Twojej wiedzy, także przed zgłoszeniem - to dopuszczając do sytuacji, w której bank może ponieść konsekwencje finansowe braku należytej stranności z Twojej strony - ma prawo być oschły. To tak, jakbyś nie zgłosił kradzieży, a miał pretensje, że policja znalazła Twoją rzecz, a Ciebie nie szukają - a Ty się martwisz :-)) Czy potrafisz powołać się na konkretny zapis regulaminu i/lub normy ogólniejszej np. z kc, która została naruszona przez bank? Pzdr: Witek |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja |
skorz | 2006-01-20 23:45 |
[Multibank] Minus za wyciągi |
Sławomir_Szyszło | 2006-02-01 20:49 |
MULTIBANK - NETKARTA |
ojejor | 2006-02-25 00:48 |
multibank nowe |
mierzwoj | 2006-03-19 11:34 |
Multibank |
Marek Ciszewski | 2006-09-16 14:56 |
MultiBank - paranoja |
misiakasia | 2006-09-18 15:46 |
[OT] Pomoc - Przelew MultiBank->MultiBank |
Mateusz Papiernik | 2006-11-11 21:14 |
Multibank odliczanie |
Kamil_Jońca | 2006-12-12 15:09 |
[Multibank] Przerwa |
Kamil Jońca | 2007-02-11 19:56 |
mbank i multibank |
Tomcio | 2007-02-17 19:46 |