poprzedni wątek | następny wątek | pl.biznes.banki |
2006-08-15 09:00 | MultiBank - reklamacja | salvado |
witam, proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew. czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę" nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia karty złożyłem reklamację. dzięki z góry za wszelkie sugestie. salvado |
2006-08-15 13:07 | Re: MultiBank - reklamacja | Mithos |
salvado napisał(a): > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew. > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu > udzielenia odpowiedzi na reklamację? Niczego. Mozesz zmienic bank. -- pozdrawiam Mithos |
||
2006-08-15 13:19 | Re: MultiBank - reklamacja | sumi |
"salvado" wrote in message >[...]No i właśnie z > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia > karty złożyłem reklamację. Tyle dni żyć w nieświadomości że straciło się kartę, no no... pogratulować -- pozdrawiam - Mirek http://kredytbankowy.com http://kredytbankowy.money2money.pl |
||
2006-08-15 20:43 | Re: MultiBank - reklamacja | |
salvado > witam, > > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew. > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu > udzielenia odpowiedzi na reklamację? To naturalne w Multi :) kumplowi nie odpowiadali przez 3 m-ce a w rekompensate dali jakiś pseudo-skaj notatnik i smycz Multi :))))))) Swego czasu "straciłem kontrolę" > nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście > jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank > nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta > oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia > karty złożyłem reklamację. A tu nie wiem o co Ci chodzi - zastrzegli SWOJĄ karte. -- |
||
2006-08-16 01:24 | Re: MultiBank - reklamacja | mvoicem |
salvado wrote: > witam, > > proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew. > czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu > udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę" > nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście > jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank > nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta > oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z > powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia > karty złożyłem reklamację. Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?. p. m. |
||
2006-08-16 08:38 | Re: MultiBank - reklamacja | salvado |
Użytkownik jarek_popiel@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał: > salvado > > >>witam, >> >>proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew. >>czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu >>udzielenia odpowiedzi na reklamację? > > > To naturalne w Multi :) kumplowi nie odpowiadali przez 3 m-ce a w > rekompensate dali jakiś pseudo-skaj notatnik i smycz Multi :))))))) > > Swego czasu "straciłem kontrolę" > >>nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście >>jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank >>nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta >>oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z >>powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia >>karty złożyłem reklamację. > > > A tu nie wiem o co Ci chodzi - zastrzegli SWOJĄ karte. > > To nie ulega wątpliwości. Pomijając sprawę mojej spostrzegawczości :-), spodziewałem się, że jeśli trafia do banku zagubiona karta klienta, to bank powinien (?) tegoż klienta o tym powiadomić. I tylko o to mi chodziło, gdy składałem reklamację. |
||
2006-08-16 08:42 | Re: MultiBank - reklamacja | salvado |
Użytkownik mvoicem@gmail.com napisał: > salvado wrote: > > >>witam, >> >>proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew. >>czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu >>udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę" >>nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście >>jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank >>nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta >>oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z >>powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia >>karty złożyłem reklamację. > > > Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?. > > p. m. > > tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku dni jest ona zastrzeżona. |
||
2006-08-16 09:17 | Re: MultiBank - reklamacja | RobertS |
a w ktorym miejscu jest napisane, ze bank powinien poinformowac klienta o tym, ze otrzymal (od znalazcy) jego karte? wedlug mnie skladanie reklamacji jest bez sensu, a na przyszlosc to lepiej pilnuj swoich kart i ciesz sie, ze trafiles na uczciwego znalazce, bo mogl sie trafic taki, ktory wydalby troche Twoich pieniedzy... pozdr. RobertS |
||
2006-08-16 09:30 | Re: MultiBank - reklamacja | mvoicem |
salvado wrote: > Użytkownik mvoicem@gmail.com napisał: > >> salvado wrote: >> >> >>>witam, >>> >>>proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew. >>>czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu >>>udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę" >>>nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście >>>jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank >>>nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta >>>oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z >>>powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia >>>karty złożyłem reklamację. >> >> >> Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?. >> >> > tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym > kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę > się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku > dni jest ona zastrzeżona. Wg. mnie składanie na taką okoliczność reklamacji jest bez sensu. Reklamacja to jest dla mnie zauważenie że coś zrobili nie tak jak zrobili, i w związku z tym żądanie czegoś konkretnego. W takim wypadku *być może* można powołać się na te 30 dni do których *być może* są zobowiązani - i jeżeli odpowiedź na reklamację się przedłuża to *być może* można ją uznać za załatwioną pozytywnie. Ale w takim wypadku co miałoby się stać po przekroczeniu tych 30 dni?. p. m. |
||
2006-08-16 11:26 | Re: MultiBank - reklamacja | salvado |
a na przyszlosc to lepiej > pilnuj swoich kart i ciesz sie, ze trafiles > na uczciwego znalazce, bo mogl sie trafic taki, ktory wydalby troche Twoich > pieniedzy... nie ma jak cenna rada. Właśnie to chciałem usłyszeć. Cieszę się, że spotkałem w Tobie człowieka, który ZAWSZE panuje nad WSZYSTKIM. |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
MultiBank - działanie wpłatomatu - nieuznana reklamacja |
skorz | 2006-01-20 23:45 |
[Multibank] Minus za wyciągi |
Sławomir_Szyszło | 2006-02-01 20:49 |
MULTIBANK - NETKARTA |
ojejor | 2006-02-25 00:48 |
multibank nowe |
mierzwoj | 2006-03-19 11:34 |
Multibank |
Marek Ciszewski | 2006-09-16 14:56 |
MultiBank - paranoja |
misiakasia | 2006-09-18 15:46 |
[OT] Pomoc - Przelew MultiBank->MultiBank |
Mateusz Papiernik | 2006-11-11 21:14 |
Multibank odliczanie |
Kamil_Jońca | 2006-12-12 15:09 |
[Multibank] Przerwa |
Kamil Jońca | 2007-02-11 19:56 |
mbank i multibank |
Tomcio | 2007-02-17 19:46 |