poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-03-13 21:04 | nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji | janusz |
Witam W najbliższym czasie wybieram się kolejny raz do sklepu w którym zakupiłem nagrywarkę poprzednim razem się jeszcze nie rzucałem o termin ze względu na upłynięcie 14 dni (z przepisów wynika, że to czas na ustosunkowanie się serwisu do naprawy). Teraz jednak upłynął już miesiąc od oddania napędu na serwis. Karty gwarancyjnej nie dostałem, miałem jedynie paragon więc nie mam sprecyzowanych warunków gwarancji, a jedynie ustawę. Piszę o tym bo spodziewam się, że najbliższa moja wizyta w sklepie zacznie się od kręcenia nosem sprzedawcy (większy sklep zatrudniający kilkunastu pracowników) który mi oczywiście rzuci na odczepne, że napędu jeszcze nie ma i czekać, czekać, czekać. Ja już czekam miesiąc na telefon dotyczący gotowego do odbioru napędu i jakoś się doczekać nie mogę, zwłaszcza, że nagrywarki używam do pracy i mój czas jest cenny. W dodatku sprzedawca podczas mojej pierwszej wizyty między wierszami sugerował, że oni są tylko pośrednikiem. No ale na razie tego nie ruszałem bo podstawowe przepisy znam i wiem do czego są zobowiązani względem mnie jako klienta i to oni są zobowiązani mi zapewnić sprawny towar, a nie interesuje mnie ich dostawca. Ale nie wiem co teraz mogę zrobić i jak się przygotować na najbliższą u nich wizytę. Zakładam, że napędu nadal nie ma. Mam sobie jakieś pisemko napisać odnośnie zerwania umowy i zwrotu gotówki w sytuacji gdy nagrywarki nadal nie będzie? Jak przeprowadzić/rozwiązać tą sytuację? Uprzeć się, że ma zadzwonić do serwisu przy mnie czy od razu rzucić papier na stół i zażądać zwrotu gotówki? Choć już chyba raczej mnie nie powinna interesować kwestia serwisu skoro napędu po miesiącu nadal nie ma. pozdrawiam Janusz |
2006-03-13 23:31 | Re: nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji | AndRe |
CIACH > Choć już chyba raczej mnie nie powinna interesować kwestia serwisu skoro > napędu po miesiącu nadal nie ma. > > pozdrawiam > Janusz > Witam Prowadzę sklep komputerowy, u mnie zazwyczaj czas oczekiwania na napęd to 7-10 dni 90% to wymiana na nowy napęd. P.S. Jeżeli twoj naped to LG to juz dawno powinienes go dostac (napedy wysyla sie do centralnego serwisu LG) AndRe |
||
2006-03-14 01:16 | Re: nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji | janusz |
> Prowadzę sklep komputerowy, u mnie zazwyczaj czas oczekiwania na napęd to > 7-10 dni > 90% to wymiana na nowy napęd. > P.S. Jeżeli twoj naped to LG to juz dawno powinienes go dostac (napedy > wysyla sie do centralnego serwisu LG) > > AndRe Witaj Niestety to jest Toshiba SD-R5372. Główny mój problem to paragon i przez to brak sprecyzowanych warunków gwarancji. Dlatego chcę się przygotować na pogadankę ze sprzedawcą gdyby zamierzał mnie spławić. Oczywiście chcę to załatwić w jak najbardziej kulturalny sposób. Co mnie zniesmaczyło to fakt, że pracownicy nie mieli zielonego pojęcia gdzie napęd odesłać. Dlatego zakładam, że kolejny raz się dowiem o braku napędu, a tego już tak łatwo nie podaruję. Co do Toshiby padają jak muchy jakaś całkowicie bublowata partia (7 przypadków padu tego modelu wśród znajomych), zapewne skutki fuzji z Samsungiem. Nagrałem zaledwie 14 płyt. Janusz |
||
2006-03-14 09:00 | Re: nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji | Lookasik |
Użytkownik "janusz" news:dv51ue$htm$1@news.onet.pl... >> Prowadzę sklep komputerowy, u mnie zazwyczaj czas oczekiwania na napęd to >> 7-10 dni >> 90% to wymiana na nowy napęd. >> P.S. Jeżeli twoj naped to LG to juz dawno powinienes go dostac (napedy >> wysyla sie do centralnego serwisu LG) >> >> AndRe > > Witaj > > Niestety to jest Toshiba SD-R5372. Główny mój problem to paragon i przez > to > brak sprecyzowanych warunków gwarancji. nie dostales gwarancji ???? w takim razie na jakiej podstawie oddales sprzet na gwarancji ??? paragon jest tylko dowodem zakupu i do gwearancji nic nie ma Dlatego chcę się przygotować na > pogadankę ze sprzedawcą gdyby zamierzał mnie spławić. Oczywiście chcę to > załatwić w jak najbardziej kulturalny sposób. w takim razie powolaj sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej.... i upieraj sie ,ze na tej podsatwie reklamowales a skoro nie ustosunkowali sie w terminie 14 dni znaczy ,ze uznaja zadania. chyba ,ze zlozyles jednak na podstawie gwarancji. w takim przypadku jakiej ??? przedstawiles jakies zadanie ??? jezeli poszlo na gwarancji to obowiazuja ostanowienia gwearancji |
||
2006-03-14 21:58 | Re: nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji | AndRe |
Użytkownik "Lookasik" news:dv5t8a$t0c$1@atlantis.news.tpi.pl... > > Użytkownik "janusz" > wiadomości news:dv51ue$htm$1@news.onet.pl... >>> Prowadzę sklep komputerowy, u mnie zazwyczaj czas oczekiwania na napęd >>> to >>> 7-10 dni >>> 90% to wymiana na nowy napęd. >>> P.S. Jeżeli twoj naped to LG to juz dawno powinienes go dostac (napedy >>> wysyla sie do centralnego serwisu LG) >>> >>> AndRe >> >> Witaj >> >> Niestety to jest Toshiba SD-R5372. Główny mój problem to paragon i przez >> to >> brak sprecyzowanych warunków gwarancji. > > nie dostales gwarancji ???? w takim razie na jakiej podstawie oddales > sprzet na gwarancji ??? paragon jest tylko dowodem zakupu i do gwearancji > nic nie ma > > > Dlatego chcę się przygotować na >> pogadankę ze sprzedawcą gdyby zamierzał mnie spławić. Oczywiście chcę to >> załatwić w jak najbardziej kulturalny sposób. > > w takim razie powolaj sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy > konsumenckiej.... i upieraj sie ,ze na tej podsatwie reklamowales a skoro > nie ustosunkowali sie w terminie 14 dni znaczy ,ze uznaja zadania. chyba > ,ze zlozyles jednak na podstawie gwarancji. w takim przypadku jakiej ??? > przedstawiles jakies zadanie ??? > > jezeli poszlo na gwarancji to obowiazuja ostanowienia gwearancji U mnie w firmie wystarcza sam paragn lub FVAT ! To wyłącznie zależy od sprzedawcy!!! Jezeli odsylam sprzet do producenta to musze mu przedstawic gw. wydana przez hurtownie AndRe |
||
2006-03-14 22:28 | Re: nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji | kam |
AndRe napisał(a): > U mnie w firmie wystarcza sam paragn lub FVAT ! w praktyce może i tak przepisy stanowią co innego - nie ma gwarancji udzielonej konsumentowi jeśli nie ma jej warunków KG |
||
2006-03-13 21:04 | nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji | janusz |
Witam W najbliższym czasie wybieram się kolejny raz do sklepu w którym zakupiłem nagrywarkę poprzednim razem się jeszcze nie rzucałem o termin ze względu na upłynięcie 14 dni (z przepisów wynika, że to czas na ustosunkowanie się serwisu do naprawy). Teraz jednak upłynął już miesiąc od oddania napędu na serwis. Karty gwarancyjnej nie dostałem, miałem jedynie paragon więc nie mam sprecyzowanych warunków gwarancji, a jedynie ustawę. Piszę o tym bo spodziewam się, że najbliższa moja wizyta w sklepie zacznie się od kręcenia nosem sprzedawcy (większy sklep zatrudniający kilkunastu pracowników) który mi oczywiście rzuci na odczepne, że napędu jeszcze nie ma i czekać, czekać, czekać. Ja już czekam miesiąc na telefon dotyczący gotowego do odbioru napędu i jakoś się doczekać nie mogę, zwłaszcza, że nagrywarki używam do pracy i mój czas jest cenny. W dodatku sprzedawca podczas mojej pierwszej wizyty między wierszami sugerował, że oni są tylko pośrednikiem. No ale na razie tego nie ruszałem bo podstawowe przepisy znam i wiem do czego są zobowiązani względem mnie jako klienta i to oni są zobowiązani mi zapewnić sprawny towar, a nie interesuje mnie ich dostawca. Ale nie wiem co teraz mogę zrobić i jak się przygotować na najbliższą u nich wizytę. Zakładam, że napędu nadal nie ma. Mam sobie jakieś pisemko napisać odnośnie zerwania umowy i zwrotu gotówki w sytuacji gdy nagrywarki nadal nie będzie? Jak przeprowadzić/rozwiązać tą sytuację? Uprzeć się, że ma zadzwonić do serwisu przy mnie czy od razu rzucić papier na stół i zażądać zwrotu gotówki? Choć już chyba raczej mnie nie powinna interesować kwestia serwisu skoro napędu po miesiącu nadal nie ma. pozdrawiam Janusz |
||
2006-03-13 23:31 | Re: nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji | AndRe |
CIACH > Choć już chyba raczej mnie nie powinna interesować kwestia serwisu skoro > napędu po miesiącu nadal nie ma. > > pozdrawiam > Janusz > Witam Prowadzę sklep komputerowy, u mnie zazwyczaj czas oczekiwania na napęd to 7-10 dni 90% to wymiana na nowy napęd. P.S. Jeżeli twoj naped to LG to juz dawno powinienes go dostac (napedy wysyla sie do centralnego serwisu LG) AndRe |
||
2006-03-14 01:16 | Re: nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji | janusz |
> Prowadzę sklep komputerowy, u mnie zazwyczaj czas oczekiwania na napęd to > 7-10 dni > 90% to wymiana na nowy napęd. > P.S. Jeżeli twoj naped to LG to juz dawno powinienes go dostac (napedy > wysyla sie do centralnego serwisu LG) > > AndRe Witaj Niestety to jest Toshiba SD-R5372. Główny mój problem to paragon i przez to brak sprecyzowanych warunków gwarancji. Dlatego chcę się przygotować na pogadankę ze sprzedawcą gdyby zamierzał mnie spławić. Oczywiście chcę to załatwić w jak najbardziej kulturalny sposób. Co mnie zniesmaczyło to fakt, że pracownicy nie mieli zielonego pojęcia gdzie napęd odesłać. Dlatego zakładam, że kolejny raz się dowiem o braku napędu, a tego już tak łatwo nie podaruję. Co do Toshiby padają jak muchy jakaś całkowicie bublowata partia (7 przypadków padu tego modelu wśród znajomych), zapewne skutki fuzji z Samsungiem. Nagrałem zaledwie 14 płyt. Janusz |
||
2006-03-14 09:00 | Re: nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji | Lookasik |
Użytkownik "janusz" news:dv51ue$htm$1@news.onet.pl... >> Prowadzę sklep komputerowy, u mnie zazwyczaj czas oczekiwania na napęd to >> 7-10 dni >> 90% to wymiana na nowy napęd. >> P.S. Jeżeli twoj naped to LG to juz dawno powinienes go dostac (napedy >> wysyla sie do centralnego serwisu LG) >> >> AndRe > > Witaj > > Niestety to jest Toshiba SD-R5372. Główny mój problem to paragon i przez > to > brak sprecyzowanych warunków gwarancji. nie dostales gwarancji ???? w takim razie na jakiej podstawie oddales sprzet na gwarancji ??? paragon jest tylko dowodem zakupu i do gwearancji nic nie ma Dlatego chcę się przygotować na > pogadankę ze sprzedawcą gdyby zamierzał mnie spławić. Oczywiście chcę to > załatwić w jak najbardziej kulturalny sposób. w takim razie powolaj sie na ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej.... i upieraj sie ,ze na tej podsatwie reklamowales a skoro nie ustosunkowali sie w terminie 14 dni znaczy ,ze uznaja zadania. chyba ,ze zlozyles jednak na podstawie gwarancji. w takim przypadku jakiej ??? przedstawiles jakies zadanie ??? jezeli poszlo na gwarancji to obowiazuja ostanowienia gwearancji |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
wyrok w sprawie karnej czas realizacji?? |
kesser | 2005-11-09 09:12 |
Termin realizacji testamentu |
Krzych | 2006-02-10 19:11 |
nagrywarka -gwarancja, paragon, termin realizacji |
janusz | 2006-03-13 21:04 |
Źle działająca nagrywarka |
bim_bom | 2006-03-25 18:48 |
Źle działająca nagrywarka |
bim_bom | 2006-03-25 18:48 |
[Bank] Termin realizacji reklamacji |
ZbyszekW | 2006-06-23 09:28 |
kupiłem, gwarancja, dostałem nowe, gwarancja 2x - moge dostac pieniadze od reki? |
Marx | 2006-09-08 16:29 |
zepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości |
SOTB | 2006-10-10 12:39 |
Gwarancja czy gwarancja + rachunek jest podstawą |
Iluminat | 2006-11-07 13:52 |
czas realizacji niezgodnosci towaru z umowa |
Crook | 2007-05-09 15:47 |