poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-05-22 21:39 | Re: Towar niezgodny z umową | Budzik |
Osobnik posiadający mail msprungk@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: >> no tak, to rzeczywiscie moze byc problem. >> Ale jak wyciagne aukcje z czelusci allegro, na aukcji beda zdjecia, >> na zdjeciach bedzie widac małego molexa i jednoczesnie potwierdze >> fakt iz oryginalne Pro miały tylko duze molexy to chyba zmieni troche >> obraz rzeczy? > > 1. Allegro nie przechowuje tak długo archiwalnych aukcji. Z reguły są > to maksymalnie 3 miesiące > jestes pewien ze tresci nie przechowuja na swoich serwerach? Na pewno tak. Napisałem do nich z prosba o udostepnienie. > 2. Zgłosiłeś sprzedawcy swoje wątpliwości? Jaka jest jego odpowiedź? nie chciałbym mu truc tyłka, jezeli okaze sie ze w tresci aukcji jednak o tym napisał, a ja tego nie zauwazyłem. > > 3. Możesz założyć sprawę cywilną w sądzie przeciwko sprzedawcy, ale > moim zdaniem szkoda kasy i czasu. O marnych szansach na wygraną już > wspomniałem Napisałes o marnych szansach, ale nie napisałes, dlaczego te szanse sa marne. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Początek i koniec zawsze są jednością." Frank Herbert |
2007-05-22 22:43 | Re: Towar niezgodny z umową | Markus Sprungk |
Budzik napisał(a): > jestes pewien ze tresci nie przechowuja na swoich serwerach? Na pewno tak. Dlaczego "na pewno"? Wiesz coś o czym ja nie wiem? > Napisałem do nich z prosba o udostepnienie. Allegro nie udostępni osobie prywatnej żadnej archiwalnej aukcji. Tylko organom ścigania na ich żądanie > nie chciałbym mu truc tyłka, jezeli okaze sie ze w tresci aukcji jednak o > tym napisał, a ja tego nie zauwazyłem. O, to widzę, że masz spory problem skoro nawet nie jesteś pewien co konkretnie licytowałeś :) > Napisałes o marnych szansach, ale nie napisałes, dlaczego te szanse sa > marne. Logiczne myślenie się kłania. Kupiłeś coś, używasz i nagle po roku stwierdzasz, że coś się nie zgadza? Jaki sąd da Ci wiarę? Wystawiłeś komentarz pozytywny sprzedawcy? Jeśli tak to widocznie wszystko było w porządku Nawet, jeżeli sprzedawca zagrał nieczysto to jak to udowodnisz? Jeśli przechowuje fotki do aukcji na jakimś zewnętrznym serwerze to mógł je usunąć po zakończeniu aukcji i nie będziesz w stanie posłużyć się tymi fotkami w celu udowodnienia swoich racji. Poza tym sprzedawca zawsze może stwierdzić, że sprzedał to co było opisane na aukcji a TY próbujesz go naciągnąć. Moim zdaniem, powtarzam to po raz kolejny, to przegrana sprawa i stracony czas. O kosztach nie wspominam. No, ale jak się nudzisz to wal do sądu założyć sprawę Nie zapomnij się pochwalić jak to się skończy. Ciekaw jestem :) -- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098 |
||
2007-05-22 23:20 | Re: Towar niezgodny z umową | Budzik |
Osobnik posiadający mail msprungk@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: >> jestes pewien ze tresci nie przechowuja na swoich serwerach? Na pewno >> tak. > > Dlaczego "na pewno"? Wiesz coś o czym ja nie wiem? > czytałem o ym ze organy scigania wyciagały od allegro jakiesstare aukcje, wiec domyslam sie ze gdzies jednak tresci tych aukcji przechowuja. > >> Napisałem do nich z prosba o udostepnienie. > > Allegro nie udostępni osobie prywatnej żadnej archiwalnej aukcji. > Tylko organom ścigania na ich żądanie > to byłoby przykre biorac pod uwage to, ze byłem strona w tej aukcji. Niemniej to wlasciwie zakonczyłoby sprawe. >> nie chciałbym mu truc tyłka, jezeli okaze sie ze w tresci aukcji >> jednak o tym napisał, a ja tego nie zauwazyłem. > > > O, to widzę, że masz spory problem skoro nawet nie jesteś pewien co > konkretnie licytowałeś :) e tam, czepiasz sie. wiem co licytowałem i na 99% jestem pewien ze niczego takiego w tresci aukcji nie było. Ale wolałbym miec pewnosc i tresc aukcji w reku. > >> Napisałes o marnych szansach, ale nie napisałes, dlaczego te szanse >> sa marne. > > Logiczne myślenie się kłania. Kupiłeś coś, używasz i nagle po roku > stwierdzasz, że coś się nie zgadza? Jaki sąd da Ci wiarę? Wystawiłeś > komentarz pozytywny sprzedawcy? Jeśli tak to widocznie wszystko było w > porządku kurcze, to naprawde tak trudno uwierzyc, ze nie jestem w stanie rozpoznac karty oryginalnej od zmodowanej? > > Nawet, jeżeli sprzedawca zagrał nieczysto to jak to udowodnisz? Jeśli > przechowuje fotki do aukcji na jakimś zewnętrznym serwerze to mógł je > usunąć po zakończeniu aukcji i nie będziesz w stanie posłużyć się tymi > fotkami w celu udowodnienia swoich racji. Poza tym sprzedawca zawsze > może stwierdzić, że sprzedał to co było opisane na aukcji a TY > próbujesz go naciągnąć. Moim zdaniem, powtarzam to po raz kolejny, to > przegrana sprawa i stracony czas. O kosztach nie wspominam. No, ale > jak się nudzisz to wal do sądu założyć sprawę tak jak pisałem - duzo zalezałoby od tego co byłoby w stanie udostepnic mi allegro. *Gdyby* byly zdjecia i *gdyby* z tych zdjec wynikało ze to jednak SE a w opisie byłoby ze PRO to, jak rozumiem, kwestia udowodnienia nie byłaby az tak trudna? > > Nie zapomnij się pochwalić jak to się skończy. Ciekaw jestem :) > Ok, pierwsza informacja jaka przekaze to odpowiedz allegro na prosbe o udostepnienie tresci aukcji. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Demokracja prowadzi do dyktatury" Platon |
||
2007-05-22 23:49 | Re: Towar niezgodny z umową | Markus Sprungk |
Budzik napisał(a): > kurcze, to naprawde tak trudno uwierzyc, ze nie jestem w stanie rozpoznac > karty oryginalnej od zmodowanej? Programy diagnostyczne potrafią. Wystarczy z nich skorzystać, bo rozumiem, że nie piszesz o *fizycznej* i widocznej *gołym okiem* przeróbce sprzętu? > tak jak pisałem - duzo zalezałoby od tego co byłoby w stanie udostepnic mi > allegro. Jedyny sposób by się o tym przekonać co Allegro może *sądowi* udostępnić to założyć sprawę > *Gdyby* byly zdjecia i *gdyby* z tych zdjec wynikało ze to jednak SE a w > opisie byłoby ze PRO to, jak rozumiem, kwestia udowodnienia nie byłaby az > tak trudna? Byłaby prostsza do udowodnienia pod warunkiem, że zdjęcia przedmiotu wyraźnie pokazują jego numer seryjny lub inną cechę, która dobitnie świadczy o tym, że karta, którą posiadasz jest tą samą kartą, którą kupiłeś rok temu > Ok, pierwsza informacja jaka przekaze to odpowiedz allegro na prosbe o > udostepnienie tresci aukcji. Typuję, że będzie to standardowy szablon: "bardzo przepraszamy, ale archiwalne aukcje udostępniamy wyłącznie organom ścigania na ich pisemne żądanie itd" Próbowałeś odszukać aukcję przez http://www.allegro.archiver.pl/ lub http://archi.inos.int.pl/ ? -- Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com Tlen: msprungk GG: 1447098 |
||
2007-05-23 00:18 | Re: Towar niezgodny z umową | Marcin Debowski |
Dnia 22.05.2007 Markus Sprungk > Logiczne myślenie się kłania. Kupiłeś coś, używasz i nagle po roku > stwierdzasz, że coś się nie zgadza? Jaki sąd da Ci wiarę? Wystawiłeś > komentarz pozytywny sprzedawcy? Jeśli tak to widocznie wszystko było w > porządku Kupiłeś samochód. Pojeździłeś 3 miesiące. 4tego miesiąca odpadła połowa lakieru. Zakładając, że lakier odpadł nie z winy użytkownika to czy: a) wszystko było w porządku b) coś było z lakierem nie tak c) polsat Sąd MZ wiarę da, jeśli potwierdzi to biegły. W końcu nie wszystko musi wyjść od razu. Abstrahuję od całej reszty. -- Marcin |
||
2007-05-23 09:42 | Re: Towar niezgodny z umową | Budzik |
Osobnik posiadający mail msprungk@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: >> kurcze, to naprawde tak trudno uwierzyc, ze nie jestem w stanie >> rozpoznac karty oryginalnej od zmodowanej? > > Programy diagnostyczne potrafią. Wystarczy z nich skorzystać, bo > rozumiem, że nie piszesz o *fizycznej* i widocznej *gołym okiem* > przeróbce sprzętu? > wszlkie programy diagnostyczne czy testowe których uzywałem, pokazywały ze to jest R9800Pro, bo ta przerówka polega (tak mi sie wydaje) na wgraniu firmware'u z inne karty, wiec nazwa w tym firmware tez sie zmienia. >> *Gdyby* byly zdjecia i *gdyby* z tych zdjec wynikało ze to jednak SE >> a w opisie byłoby ze PRO to, jak rozumiem, kwestia udowodnienia nie >> byłaby az tak trudna? > > Byłaby prostsza do udowodnienia pod warunkiem, że zdjęcia przedmiotu > wyraźnie pokazują jego numer seryjny lub inną cechę, która dobitnie > świadczy o tym, że karta, którą posiadasz jest tą samą kartą, którą > kupiłeś rok temu na ten moment nie ma juz o czym dyskutowac, bo niejaki Michal Bien potwierdzil, ze bywały R9800Pro z małymi wtyczkami, wiec wydaje sie ze jednak wszystko jest ok. > >> Ok, pierwsza informacja jaka przekaze to odpowiedz allegro na prosbe >> o udostepnienie tresci aukcji. > > Typuję, że będzie to standardowy szablon: > > "bardzo przepraszamy, ale archiwalne aukcje udostępniamy wyłącznie > organom ścigania na ich pisemne żądanie itd" > Pewnie masz racje - zobaczymy. > Próbowałeś odszukać aukcję przez http://www.allegro.archiver.pl/ lub > http://archi.inos.int.pl/ ? > hehehe rzeczywiscie jest na archiver.pl, tyle ze tylko opis bez zdjec, ale lepszy rydz niz nic. Dzieki. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka, 4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy i kupic wózek dziecięcy. ;-) |
||
2007-05-24 12:48 | Re: Towar niezgodny z umową | Budzik |
Osobnik posiadający mail budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje: >> "bardzo przepraszamy, ale archiwalne aukcje udostępniamy wyłącznie >> organom ścigania na ich pisemne żądanie itd" >> > Pewnie masz racje - zobaczymy. > no prosze, a jednak nie. Przesłano mi opis aukcji, informujac jednoczesnie ze zdjecia podczas przenoszenia aukcji do archiwum sa usuwane. -- Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
"Towar niezgodny z umowa" - ustawa a TV z Media Markt - pilne. |
Michal | 2005-10-19 16:35 |
Towar niezgodny z umowa - 14 dni na odpowiedz ?? |
KOrkodyl | 2005-11-03 18:07 |
Towar niezgodny z umowa - zachowanie serwisu MediaMarkt |
KOrkodyl | 2005-11-05 07:11 |
buty - towar niezgodny z umowa |
Kober | 2006-02-02 13:49 |
Niezgodność towaru z umową? |
Zbynek Ltd. | 2006-07-10 12:47 |
towar niezgodny z umowa |
sd | 2006-07-16 20:58 |
Niezgodność towaru z umową. |
beatamaciejewska | 2006-09-01 16:09 |
problem z zagubiona umową |
Magda | 2007-02-27 19:19 |
Kłopoty z umową przedwstępną |
ath | 2007-04-02 13:53 |