poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2010-04-14 12:29 | UPS i odmowa uznania reklamacji | lukeskyobi |
Jak ugryźć UPS - mam przesyłkę, faktycznie nie da się stwierdzić na 100%, że paczka jest uszkodzona, jako opakowanie, albowiem została otwarta, czm zatarto część śladów. Po rozpieczętowaniu pudełka okazało się, iż drukarka jest uszkodzona. Faktycznie była zapakowana w folię ochronną, ani nie mam podstaw do tego, aby przypuszczać, że nadawca przesłał mi uszkodzoną :)) już rzecz. UPS cyt: "Opakowanie zewnętrzne pozostało nienaruszone, nie można zatem stwierdzić, że szkoda powstała podczas wykonywania usługi transportowej. Ponadto nadawca nie zastosował wystarczającego zabezpieczenia na czas transportu." W mojej ocenie nie da się zapakować urządzenia w taki sposób, aby uchronić je przed uszkodzeniem np. na skutek upadku, teoretycznie upadku na jeden z boków pudełka, przez co nie ma odkształceń na nim. Pytanie dot. Regulaminu pkt. 3.4 http://www.ups.com/media/pl/terms_carriage_pl.pdf Odnoszę wrażenie, że jako adresat jestem osobą trzecią, i to na linii nadawca ups wyjaśniać powinna się sprawa, a mnie przysługuje odszkodowanie od UPS a UPS regres ewentualny od nadawcy, jeśli uzna, że "źle zapakował. Pomóżcie proszę -- |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Odmowa uznania roszcenia ubezpieczenowego |
Mark | 2005-11-18 10:38 |
Przedawnienie reklamacji |
Gumis | 2006-03-30 10:22 |
Przedawnienie reklamacji |
Gumis | 2006-03-30 10:22 |
problem z UPS |
g-line | 2007-01-25 10:31 |
Czy mozna dokonac podzialu spadku (gruntu) wg wlasnego uznania? |
Sevi | 2007-06-18 20:39 |
uszkodzona przesylka, brak protokolu, - odmowa reklamacji, slusznie? |
akulik | 2007-10-24 14:46 |
aspekty reklamacji |
AnnaBlue | 2008-02-25 04:05 |
koszty reklamacji |
Rafał | 2008-10-17 10:55 |
Odrzucona reklamacja UPS |
Ania | 2008-11-18 11:06 |
Koszty reklamacji |
Przemysław_Adam_Śmiejek | 2009-11-18 10:23 |