poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2008-10-17 10:55 | koszty reklamacji | Rafał |
Witam wszystkich Sytuacja: Wrzucam odliczone 3,50zł do automatu na napój - niestety automat nie wydaje napoju i nie oddaje 3,50zł. Dzwonie na infolinię (numer na automacie) 0801.... i dowiaduję się że pracują do 18.00 - no cóż zadzwonię jutro (jest 18.20) - koszt połączenia 0,56zł Następnego dnia dzwonię na infolinię (następne 0,56zł) i dowiaduję się że oddać to mi tylko mogą 3,50 a kosztów połączenia nie....... I tylko przekaz pocztowy. Pytanie1: Czy właściciel automatu powinien oddać 3,50 + 2x0,56zł czy samo 3,50zł Pytanie2: Czy mogę domagać sie przelewu - właściciel chce tą kwotę wysłać przekazem pocztowym - w moim przypadku to 100% będę musiał jechać na pocztę stać w kolejkach itp. Rafał |
2008-10-17 11:06 | Re: koszty reklamacji | Liwiusz |
Rafał pisze: > Witam wszystkich > > Sytuacja: > Wrzucam odliczone 3,50zł do automatu na napój - niestety automat nie > wydaje napoju i nie oddaje 3,50zł. > Dzwonie na infolinię (numer na automacie) 0801.... i dowiaduję się że > pracują do 18.00 - no cóż zadzwonię jutro (jest 18.20) - koszt > połączenia 0,56zł > Następnego dnia dzwonię na infolinię (następne 0,56zł) i dowiaduję się > że oddać to mi tylko mogą 3,50 a kosztów połączenia nie....... > I tylko przekaz pocztowy. > > Pytanie1: Czy właściciel automatu powinien oddać 3,50 + 2x0,56zł czy > samo 3,50zł Co do zasady po uznaniu reklamacji powinieneś dostać wszystkie uzasadnione jej koszty, czyli koszty rozmów telefonicznych również. > > Pytanie2: Czy mogę domagać sie przelewu - właściciel chce tą kwotę > wysłać przekazem pocztowym - w moim przypadku to 100% będę musiał jechać > na pocztę stać w kolejkach itp. Może Ci wysłać przekazem i będzie to uznane za prawidłowe spełnienie świadczenia. -- Pozdrawiam! Liwiusz |
||
2008-10-17 13:16 | Re: koszty reklamacji | Adas |
Użytkownik "Rafał" news:gd9jv3$1jlq$1@alfa.ceti.pl... > Witam wszystkich > > Sytuacja: > Wrzucam odliczone 3,50zł do automatu na napój - niestety automat nie > wydaje napoju i nie oddaje 3,50zł. > Dzwonie na infolinię (numer na automacie) 0801.... i dowiaduję się że > pracują do 18.00 - no cóż zadzwonię jutro (jest 18.20) - koszt połączenia > 0,56zł > Następnego dnia dzwonię na infolinię (następne 0,56zł) i dowiaduję się że > oddać to mi tylko mogą 3,50 a kosztów połączenia nie....... > I tylko przekaz pocztowy. > > Pytanie1: Czy właściciel automatu powinien oddać 3,50 + 2x0,56zł czy samo > 3,50zł > > Pytanie2: Czy mogę domagać sie przelewu - właściciel chce tą kwotę wysłać > przekazem pocztowym - w moim przypadku to 100% będę musiał jechać na > pocztę stać w kolejkach itp. moze ci wyslac przekazem tez na konto, chyba ze nie masz konta to jak zobaczyc yeti adas |
||
2008-10-17 16:45 | Re: koszty reklamacji | Daniel |
> Co do zasady po uznaniu reklamacji powinieneś dostać wszystkie > uzasadnione jej koszty, czyli koszty rozmów telefonicznych również. Chyba mała sprzeczność :-) D. |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Przedawnienie reklamacji |
Gumis | 2006-03-30 10:22 |
Przedawnienie reklamacji |
Gumis | 2006-03-30 10:22 |
Kto ponosi koszty przesyłki przy reklamacji? |
Magda | 2006-10-09 10:07 |
Czas na rozpatrzenie reklamacji |
gollum | 2006-12-27 14:01 |
mBank i rozpatrywanie reklamacji |
Jarek Dukat | 2007-05-02 23:31 |
Domniemanie trybu reklamacji |
adameno | 2007-05-14 13:47 |
Termin reklamacji |
Ajgor | 2007-05-19 14:51 |
aspekty reklamacji |
AnnaBlue | 2008-02-25 04:05 |
Pisanie reklamacji do ERA |
Lesio | 2008-05-10 12:50 |
termin rozpatrzenia reklamacji |
dropzone | 2008-05-20 19:05 |