poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2007-01-24 16:11 | Uznanie reklamacji i wymiana towaru | M. |
Nie wiem czy to właściwa grupa, jeśli nie, przepraszam i proszę odesłać mnie do odpowiedniej. Zakupiłem sprzęt komputerowy w sklepie, na firmę. Na podbicie gwarancji dano mi czas 1 miesiąc. Gwarancja jeszcze nie jest podbita. Sprzęt jest wadliwy. Czy przysługuje mi wymiana na nowy, wolny od wad? Czy też jak sugeruje mi sprzedawca mam odesłać go do sewisu. Mam bardzo niepokojące informacje co do jakości jedynego serwisu w Polsce obsługującego mój sprzęt, stąd oczywiste, że wolałbym wymianę od ręki. Zależy mi też na czasie, serwis często trzyma urządzenia nawet przez miesiąc. Mariusz |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
ile czasu na uznanie reklamacji |
Ba | 2005-11-27 10:02 |
ile czasu na uznanie reklamacji |
Ba | 2005-11-29 18:17 |
wymiana towaru na podstawie faktury |
bombardier | 2006-02-16 16:17 |
Wymiana towaru na nowy...jednak gwarancja stara |
KEN | 2006-04-05 11:06 |
Wymiana towaru na nowy...jednak gwarancja stara |
Leszek | 2006-04-04 20:21 |
wymiana wadliwego towaru |
m.zygmunt | 2006-03-20 21:35 |
Wymiana towaru na nowy...jednak gwarancja stara |
Leszek | 2006-04-04 20:21 |
Wymiana towaru/naprawa |
Zibi | 2006-06-25 20:37 |
gwarancja między frimami a wymiana towaru na gwarancji |
maximus | 2006-10-09 11:49 |
Wymiana towaru na podstawie zapisów w gwarancji |
Stolat | 2007-04-16 16:18 |