poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-07-11 17:52 | zwrot produktu | piotr.pawlaczyk |
Witam! Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże. Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście posiadam. Od daty zakupu minęło 7 dni. Pozdrawiam, Piotr |
2006-07-11 18:05 | Re: zwrot produktu | witek |
piotr.pawlaczyk@gmail.com wrote: > Witam! > > Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże. > Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu > (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej > ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić > od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście > posiadam. Od daty zakupu minęło 7 dni. > Nie może. Chyba, że powodem obniżenia ceny były robiące się smugi po praniu i zostałeś o tym poinformowany w momencie zakupu. Od umowy możesz odstąpić żądając zwrotu pieniędzy lub wymienić spodnie na nowe. Nie możesz żądać zwrotu pieniędzy jesli sprzedawca zaoferuje ci natychmiastową wymianę towaru (znowu, chyba, że to jest kolejna wymiana z tego samego powodu). 7 dni nie ma tu żadnego znaczenia. Powodzenia w użeraniu się ze sprzedawcą. |
||
2006-07-12 13:49 | Re:lekko OT zwrot produktu | Krzysztof |
>> Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże. >> Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu >> (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej >> ilości przebarwienia w postaci smug. A jestes pewien ze zgodnie ? Wyglada, ze nie byly prane na lewej stronie i to moglo byc przyczyna ...ale taka informacja powinna byc na metce. K. |
||
2006-07-12 13:52 | Re: zwrot produktu | castrol |
> Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże. > Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu > (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej > ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić > od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście > posiadam. Od daty zakupu minęło 7 dni. A z jakiego powodu spodnie byly przecenione? Posiadaly jakas wade? Jesli nic takiego nie mialo miejsca i spodnie nie byly przecenione ze wzgledu na to co opisujesz to smialo mozesz je reklamowac, a fakt ze byly przecenione nie ma tu nic do rzeczy. -- Pozdrawiam Jacek |
||
2006-07-12 16:36 | Re: Re:lekko OT zwrot produktu | piotr.pawlaczyk |
Krzysztof napisał(a): > >> Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże. > >> Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu > >> (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej > >> ilości przebarwienia w postaci smug. > > A jestes pewien ze zgodnie ? Wyglada, ze nie byly prane na lewej stronie i > to moglo byc przyczyna ...ale taka informacja powinna byc na metce. > > K. A po czym wnioskujesz, że nie były prane na lewej stronie (chętnie się dowiem)? Sęk w tym, że i były prane na lewej stronie i w odpowiedniej temperaturze. p. |
||
2006-07-12 16:37 | Re: zwrot produktu | piotr.pawlaczyk |
castrol napisał(a): > > Pytanie może dyletanckie, ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże. > > Otóż nabyłem w sklepie zara spodnie z przeceny. Po pierwszym praniu > > (zgodnie z procedurą zawartą na metkach) pojawiły się w dużej > > ilości przebarwienia w postaci smug. Czy sprzedawca może odstąpić > > od zwrotu/wymiany spodni w tym przypadku? Paragon zakupu oczywiście > > posiadam. Od daty zakupu minęło 7 dni. > > A z jakiego powodu spodnie byly przecenione? Posiadaly jakas wade? > Jesli nic takiego nie mialo miejsca i spodnie nie byly przecenione ze > wzgledu na to co opisujesz to smialo mozesz je reklamowac, a fakt ze > byly przecenione nie ma tu nic do rzeczy. > > -- > Pozdrawiam > Jacek Powodem przeceny była regularna przecena, czyli tzw. wyprzedaż produktów "pełnowartościowych". p. |
||
2006-07-14 21:35 | Re: zwrot produktu | lepti |
> > Powodem przeceny była regularna przecena, czyli tzw. wyprzedaż > produktów "pełnowartościowych". > > p. > jezeli to byla wyprzedaz a nie przecena z powodu jakiejs konkretnej wady to sprzedawca moze cie smialo olac nawej jak go postraszysz PIHem a moze zle wyplukane spodnie po praniu byly, mnie sie to pare razy zdarzylo pozdro |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Druga proba: sprzedaz zakupionego produktu. |
Bartek l | 2005-10-16 17:50 |
Reklamacja i wymiana produktu na nowy. |
Mikołaj_\Miki\_Menke | 2005-12-16 17:07 |
Zarejestrowana nazwa produktu a darmowy software |
Patryk Ziobroń | 2006-02-24 10:34 |
Licencja na sprzedaż własnego produktu |
Devu Design | 2006-03-17 06:40 |
Licencja na sprzedaż własnego produktu |
Devu Design | 2006-03-17 06:40 |
prawa do produktu? |
Piotr JJ | 2006-11-06 22:15 |
Sprzedawca a wymiana wadliwego produktu |
PaRaGaS | 2006-11-29 22:38 |
Gotowy produkt elementem innego produktu |
Adam | 2007-01-23 10:44 |
Zakupy internetowe - zmiana ceny produktu... |
Michał | 2007-03-15 19:15 |
Wykorzystanie cudzego produktu w reklamie |
Sheriff | 2007-05-14 12:17 |