Firma

Zakładam firmę

Znaki towarowe

Instytut MARKI Polskiej

Pełna nazwa: Instytut MARKI Polskiej
Znak graficzny:
Rodzaj znaku towarowego
Słowno-graficzny
Osoby
Rodzaj osobyNazwaMiastoAdresKraj
Zgłaszający/UprawnionyINSTYTUT MARKI POLSKIEJ Spółka z o.o.WarszawaPL
Klasyfikacje
Typ klasyfikacjiSymbolEdycja
WIE26.44
WIE27.54
WIE29.14
Publikacje
TypData publikacjiNumer
WUP30-11-200411/2004
Klasyfikacja nicejska
KlasaWykazData pierwszeństwaNumer pierwszeństwaKraj pierwszeństwa
16 papier i wyroby z tych materiałów, druki, książki, czasopisma, materiały szkoleniowe i instruktażowe
35 usługi w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i handlowej w tym: doradztwo w zakresie organizowania i prowadzenia działalności gospodarczej, doradztwo specjalistyczne w sprawach działalności gospodarczej, doradztwo w zakresie zarządzania działalnością gospodarczą, ekspertyzy w zakresie działalności gospodarczej, pomoc w prowadzeniu działalności gospodarczej, doradztwo handlowe i gospodarcze, usługi związane z przenoszeniem przedsiębiorstw, wycena działalności handlowej, usługi reklamowe, usługi promocyjne, promocja marek narodowych i regionalnych w kraju i za granicą, tworzenie i prowadzenie rejestrów przedsiębiorstw, prowadzenie baz danych, usługi rejestracji i systematyzacji informacji oraz ich wykorzystywanie, usługi informacyjne w tym: informacje o działalności gospodarczej, informacje statystyczne, informacje dotyczące promocji ogólnej, politycznej i regionalnej
41 usługi wydawnicze, usługi publicystyczne i redakcyjne, usługi dziennikarskie, produkcja filmów, usługi szkoleniowe, organizowania i prowadzenia konferencji, seminariów, imprez, spotkań, konkursów, rankingów, usługi informacyjne w zakresie edukacji
42 usługi dotyczące ochrony własności intelektualnej, usługi dotyczące ochrony własności przemysłowej, usługi rzecznikowskie, usługi prawnicze, usługi dotyczące działalności badawczo-rozwojowej w zakresie baz danych i własności intelektualnej, usługi badawcze dotyczące pozycji marki na rynku, usługi opracowywania metod oceny statusu marek firmowych i handlowych, opracowywanie i prowadzenie baz danych, wycena wartości przedmiotów własności intelektualnej, ekspertyzy techniczne w zakresie własności intelektualnej, wydawanie certyfikatów przedsiębiorstwom, które posiadają markę firmową, wydawanie certyfikatów potwierdzających przynależność danego przedsiębiorstwa do grona firm markowych, certyfikacja, atestacja, badania wyrobów
Decyzje
DataTyp decyzji
17-06-2004Decyzja o rejestracji - nadanie numeru rejestracji
Szukaj znaków towarowych



Polecamy produkty dla firm

PRZYDATNE LINKI