Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie

Firma

Zakładam firmę

Znaki towarowe

Liga mistrzów

Pełna nazwa: Liga mistrzów
Znak graficzny:
Rodzaj znaku towarowego
Słowno-graficzny
Osoby
Rodzaj osobyNazwaMiastoAdresKraj
Zgłaszający/UprawnionyPHILIP MORRIS POLSKA DISTRIBUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄKrakówPL
Klasyfikacje
Typ klasyfikacjiSymbolEdycja
WIE1.11.15
WIE26.1.65
WIE27.5.15
Publikacje
TypData publikacjiNumer
BUP19-04-200408/2004
WUP31-05-200705/2007
Klasyfikacja nicejska
KlasaWykazData pierwszeństwaNumer pierwszeństwaKraj pierwszeństwa
16 afisze, tablice ogłoszeniowe artykuły szkolne, artykuły biurowe, blankiety, materiały papiernicze, broszury, chorągiewki papierowe, okładki na dokumenty, druki, gazety, karty do gry, kalendarze, karton, wyroby z kartonu, papeteria, kasetki na znaczki i papeterię, katalogi, koperty, książki, zakładki do książek, papier listowy, materiały piśmienne, nalepki, notesy, obwoluty, okładki na czeki i dokumenty, ołówki, papier, pieczęcie, karty pocztowe, prospekty, materiały i taśmy przylepne, publikacje, szablony, szyldy z papieru kartonu lub z tektury, torby i torebki do pakowania, zeszyty, kartki okolicznościowe
34 tytoń surowy i przetworzony, papierosy, cygara, cygaretki, tytoń do skręcania papierosów, tytoń fajkowy, tabaka, tytoń przeznaczony do żucia, substytuty tytoniu (za wyjątkiem przeznaczenia medycznego), artykuły dla palaczy, bibułka papierosowa, filtry papierosowe, lufki, puszki na tytoń, papierośnice, popielniczki wykonane nie z metali szlachetnych, fajki, urządzenia kieszonkowe do zwijania papierosów, zapalniczki, zapałki
35 prenumeraty gazety, dystrybucja materiałów reklamowych, marketing, materiały reklamowe, ogłoszenia reklamowe, publikowanie tekstów reklamowych, reklama radiowa, rozpowszechnianie materiałów reklamowych, reklama i działalność informacyjna
41 organizowanie konkursów, organizowanie loterii, organizowanie i prowadzenie konferencji, publikowanie tekstów innych niż teksty reklamowe, organizowanie i prowadzenie seminariów, sympozjów
Decyzje
DataTyp decyzji
08-11-2006Decyzja o rejestracji - nadanie numeru rejestracji
Szukaj znaków towarowych



Hejt w internecie może dotyczyć także firm. To sposób na walkę z konkurencją Hejt w internecie może dotyczyć także firm. To sposób na walkę z konkurencją
- Internetowa mowa nienawiści to problem nie tylko społeczny, lecz także biznesowy. Coraz więcej firm mierzy się z kryzysami wizerunkowymi, które wywołują negatywne komentarze w sieci, oszczerstwa konkurencji albo opinie niezadowolonych, byłych pracowników. Utrata wirtualnej reputacji może wywołać odpływ klientów i doprowadzić firmę do plajty - przestrzega dr Mateusz Grzesiak.

Polecamy produkty dla firm

PRZYDATNE LINKI