Firma

Zakładam firmę

Znaki towarowe

WESOŁA ŻABKA

Pełna nazwa: WESOŁA ŻABKA
Znak graficzny:
Rodzaj znaku towarowego
Słowno-graficzny
Osoby
Rodzaj osobyNazwaMiastoAdresKraj
Zgłaszający/UprawnionyŻabka Polska Spółka AkcyjnaPoznańPL
PełnomocnikCieszkowski AntoniPoznańPL
Klasyfikacje
Typ klasyfikacjiSymbolEdycja
WIE3.11.125
WIE9.1.105
WIE27.5.15
WIE29.1.155
Publikacje
TypData publikacjiNumer
BUP15-10-200721/2007
Klasyfikacja nicejska
KlasaWykazData pierwszeństwaNumer pierwszeństwaKraj pierwszeństwa
35 publikowanie tekstów reklamowych, dystrybucja materiałów reklamowych, próbek, druków, ulotek, prospektów i broszur, reklama za pośrednictwem sieci komputerowej, reklama telewizyjna i radiowa, wynajmowanie czasu reklamowego we wszystkich środkach przekazu, wynajmowanie miejsc na umieszczanie ogłoszeń lub reklam, usługi w zakresie prowadzenia sklepu, obejmujące sprzedaż następujących towarów: aparaty i akcesoria fotograficzne, naświetlone błony fotograficzne, filmy fabularne, rysunkowe filmy animowane, urządzenia do rejestracji i odtwarzania obrazu oraz dźwięku, przede wszystkim magnetowidy, nagrywarki i odtwarzacze płyt kompaktowych, kamery wideo i magnetofony, magnetyczne i optyczne nośniki danych, taśmy magnetofonowe, taśmy wideo, płyty kompaktowe, kasety wideo z grami, urządzenia do gier działające wyłącznie z odbiornikiem telewizyjnym, komputery, komputery przenośne, laptopy, klawiatury komputerowe, myszy komputerowe, podkładki pod myszy, słuchawki, karty inteligentne ze zintegrowanymi obwodami scalonymi, programy komputerowe, programy gier komputerowych, kaski ochronne dla uprawiania sportu, telefony przenośne, akcesoria do telefonów przenośnych, biżuteria komórkowa, rowery, pompki do rowerów i trycykli, ozdobne breloczki do kluczy, zegarki, zegarki na rękę, sztuczne ognie i petardy, artykuły biurowe, papier, karton, dzienniki, czasopisma, książki, fotografie, papeteria, materiały klejące dla papeterii i gospodarstw domowych, przybory szkolne, piórniki, pióra do pisania, pióra wieczne, piórka do rysowania, zeszyty, bloki rysunkowe, podręczniki, atlasy, komiksy, podpórki do książek, zakładki do książek, taśmy i karty papierowe do zapisu programów komputerowych, nieelektryczne narzędzia kuchenne, grzebienie, szczotki, sprzęt do czyszczenia, naczynia kuchenne, wyroby ze szkła i porcelany, przybory toaletowe, pojemniki dla gospodarstwa domowego, wycieraczki do obuwia, dywaniki, plecaki szkolne i turystyczne, tornistry szkolne, torby szkolne, plażowe, podróżne lub turystyczne, obuwie sportowe, buty narciarskie lub piłkarskie, koszulki sportowe, bandany na szyję, gry i zabawki, gra w domino, karty do gry, karty do bingo, gry planszowe, pionki do gier, gry towarzyskie, kule lub kulki do gry, piłki do gier, rakiety do gry, gry automatyczne lub na żetony, gry automatyczne inne niż telewizyjne, urządzenia do gier elektronicznych innych niż telewizyjne, klocki do zabawy, balony do zabawy, bąki do zabawy, lalki, ubranka dla lalek, domki lub pokoiki dla lalek, łóżka dla lalek, butelki do karmienia lalek, pluszowe zabawki, misie pluszowe, rękawice baseballowe, latawce, łyżwy, łyżworolki, wrotki, zabawki ruchome, konie na biegunach, zabawki w postaci pojazdów, zabawki sterowane radiem, zabawki w postaci pistoletów, kapiszony do zabawek w postaci pistoletów, mięso, ryby, drób, dziczyzna, ekstrakty mięsne, owoce i warzywa konserwowane, suszone lub gotowane, galaretki, dżemy i kompoty, mleko i przetwory mleczne, jadalne oleje i tłuszcze, konserwy, pikle, sosy do sałat, kawa, herbata, kakao, przyprawy, produkty zbożowe, wyroby piekarnicze i cukiernicze, słodycze, lody, cukier, drożdże, miód, proszki do pieczenia, świeże owoce, jarzyny, nasiona, rośliny i naturalne kwiaty, wody mineralne gazowane i niegazowane, inne napoje bezalkoholowe, syropy, preparaty do przygotowywania napojów, soki owocowe, usługi w zakresie organizacji i zarządzania programami lojalnościowymi dla klientów, organizowanie, obsługa, administrowanie, nadzorowanie i zarządzanie planami pozyskiwania stałych klientów, planami zwiększającymi lojalność, sprzedażą na podstawie kart inteligentnych oraz planami promocji za pomocą bodźców w postaci zachęt i zniżek przy kupowaniu towarów i korzystaniu z usług, uaktualnianie baz danych dla potrzeb planów bodźców i innych, usługi w zakresie kształtowania wizerunku
36 usługi w zakresie promowania towarów i usług osób trzecich poprzez programy promocyjne z nagrodami, w których punkty zakupu są nagradzane za zakup dokonany od subskrybentów sprzedaży, emisja i obsługa kart stałego klienta nagradzających lojalność i promujących rozpoznawalność marki poprzez oferowanie zachęt i zniżek przy zakupie towarów oraz korzystaniu z usług, wydawanie oraz wykupywanie talonów, żetonów i kuponów wartościowych, emisja i obsługa kart zniżkowych
Szukaj znaków towarowych



Polecamy produkty dla firm

PRZYDATNE LINKI