Firma

Zakładam firmę

Znaki towarowe

Z ARCHIWÓW PRL-u

Pełna nazwa: Z ARCHIWÓW PRL-u
Znak graficzny:
Rodzaj znaku towarowego
Słowno-graficzny
Osoby
Rodzaj osobyNazwaMiastoAdresKraj
Zgłaszający/UprawnionyTelewizja Polska Spółka AkcyjnaWarszawaPL
PełnomocnikINNREM Spółka z o.o. Zawadzki HenrykWarszawaPL
Klasyfikacje
Typ klasyfikacjiSymbolEdycja
WIE12.1.15
WIE12.1.195
WIE20.1.195
WIE27.5.15
WIE29.1.145
Publikacje
TypData publikacjiNumer
BUP28-04-200809/2008
Klasyfikacja nicejska
KlasaWykazData pierwszeństwaNumer pierwszeństwaKraj pierwszeństwa
09 nośniki do rejestracji dźwięku i danych, płyty, dyski z nagraniami, automaty sprzedające przez wrzucenie monety, sprzęt przetwarzający dane i komputery, audiowizualne urządzenia do nauki, urządzenia do transmisji multimedialnych, karty magnetyczne, pióra elektroniczne, suflery telewizyjne, programy komputerowe, telewizyjne, audycje, filmy i reportaże utrwalane w formie multimedialnej, gry telewizyjne i komputerowe
16 wydawnictwa, czasopisma, książki, albumy, broszury, periodyki i publikacje nieperiodyczne; fotografie, materiały piśmienne, kleje do materiałów piśmiennych lub do celów domowych; artykuły szkoleniowe i instruktażowe, adresarki, karty z życzeniami
28 gry i zabawki, artykuły sportowe i gimnastyczne nie ujęte w innych klasach, ozdoby choinkowe, karty do gry
35 usługi reklamowe i produkcja reklam w systemie multimedialnym, usługi marketingu i public relations, zgrupowanie na rzecz osób trzecich różnych towarów w sklepie wielobranżowym i w hurtowni: sprzętu, artykułów i programów multimedialnych, gier telewizyjnych i komputerowych; gier, zabawek i artykułów: kosmetycznych, higienicznych i opatrunkowych, odzieżowych, spożywczych, sportowych i wydawnictw
38 przekazywanie fonii i/lub wizji także w systemie cyfrowym poprzez sieci komunikacyjne, w tym sieć telewizyjną, satelitarną i internet; rozpowszechnianie programów, reportaży i konkursów telewizyjnych lub radiowych, teleturniejów; zbieranie i przekazywanie wiadomości poprzez sieci komunikacyjne, w tym sieć telewizyjną, satelitarną i internet; usługi teletekstowe i audiotekstowe; usługi organizowania systemów transmisyjnych
41 organizowanie, montaż i produkcja programów i imprez artystycznych, estradowych, sportowych, rekreacyjnych; usługi organizowania nauki i szkoleń w dziedzinie multimedialnej; organizowanie konkursów, organizowanie imprez o charakterze edukacyjnym i kulturalnym; usługi w zakresie interaktywnych programów i gier odtwarzanych za pośrednictwem sieci komputerowych i komunikacyjnych; usługi wynajmu nagrań i studiów nagrań, produkcja filmów, realizacja spektakli, realizowanie usług teleteksowych i audioteksowych
42 opracowywanie i wdrażanie programów komputerowych; wykonywanie opinii i badań w dziedzinie multimedialnej; prognozy pogody
Szukaj znaków towarowych



Polecamy produkty dla firm

PRZYDATNE LINKI