poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-01-11 23:58 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | Tiger |
> obowiązek zgłosić to operatorowi. Inteligentniejsi operatorzy stosują > jeszcze dodatkowe "zabezpieczenie", którego nie wypada podpowiadać tu tym > mniej inteligentnym ;-) Bylbym bardzo wdzieczny za podpowiedz na priv, jezeli nie sprawi to wielkiej roznicy ;-) Skromnie oswiadczam niniejszym, ze jestem dzis mniej inteligentny (czyt: "po calym dniu pracy") ;-) Pozdrawiam, Tiger |
2006-01-12 00:20 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | Tomasz Pyra |
Maciej Bebenek napisał(a): > Inteligentniejsi operatorzy stosują > jeszcze dodatkowe "zabezpieczenie", którego nie wypada podpowiadać tu > tym mniej inteligentnym ;-) Podpowiedz, zebysmy wiedzieli kiedy nas ktos inteligentnie roluje :) |
||
2006-01-12 00:36 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | castrol |
kam napisał(a): > Będzie... Czyli twierdzisz ze operator ma prawo zmienic umowe bez powiadamiania o tej zmianie klienta?? Bardzo ciekawie prawisz, a teraz podaj podstawe prawna jesli laska :) -- Pozdrawiam Jacek |
||
2006-01-12 00:37 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | castrol |
Maciej Bebenek napisał(a): > fakturą. Jeżeli klient nie otrzyma faktury "w zwyczajowym" okresie, ma > obowiązek zgłosić to operatorowi. a z jakiego to tytulu ten obowiazek wynika?? Poza tym co w przypadku kiedy przyjdzie sama faktura, bez zadnej zmiany regulaminu?? -- Pozdrawiam Jacek |
||
2006-01-12 01:07 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | Paweł Sakowski |
Tiger wrote: > Czy mozna nie zgodzic sie (wyrazic brak akceptacji) dla > wdrozenia przez OT nowego regulaminu i cennika - i tym samym zachowac > umowe na starych warunkach (regulamin + cennik) z zastrzezeniem, ze > Operator moze ja wypowiedziec, jezeli zechce, ale na razie ma obowiazywac > na starych warunkach? Większość regulaminów tak to reguluje, że jeśli wyrazisz brak akceptacji, to samo pismo o zmianie regulaminu traktuje się jako wypowiedzenie umowy przez operatora. Przez okres wypowiedzenia oczywiście działają stare warunki. Czy w UPC jest tak samo, sprawdź w regulaminie, pewnie tak. -- Paweł Sakowski |
||
2006-01-12 03:49 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | Tiger |
> Czyli twierdzisz ze operator ma prawo zmienic umowe bez powiadamiania o > tej zmianie klienta?? Bardzo ciekawie prawisz, a teraz podaj podstawe > prawna jesli laska :) Wyrecze Kamila. O ile pamietam, jest 30-dniowy termin wyprzedzenia w relacji powiadomienie o zmianie <> zmiana regulaminu. Tak wiec, jezeli regulamin zmienia sie od 1 marca, musialbym dostac pod koniec stycznia informacje o tym. Gdybym dostal 1 lutego - nowy regulamin obowiazywalby mnie od 2-3 marca (nie chce mi sie liczyc) ;-) W przypadku, gdyby regulamin w ogole do mnie nie dotarl (np. wyslany na zly adres), nie obowiazuje mnie do czasu, az Operator o takowej zmianie mnie, biednego nieswiadomego Klienta, poinformuje zgodnie regulami gry, zawartymi w art 61 par 1 kc. Jesli sie myle, prosze mnie poprawic :-) Pozdrawiam, Tiger |
||
2006-01-12 10:12 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | Pav |
Maciej Bebenek napisał(a): > Operatorzy stosują z reguły pewne rozwiązanie, które pośrednio przerzuca > odpowiedzialność na klienta. Otóż wszelkie zmiany wysyła się razem z > fakturą. Taaaa...a ja nie dostałem faktury i zadzwoniłem do konsultanta, który mi powiedział ile mam zapłacić.Faktura z regulaminem nigdy do mnie nie dotarła. |
||
2006-01-12 12:41 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | Tiger |
> Taaaa...a ja nie dostałem faktury i zadzwoniłem do konsultanta, który mi > powiedział ile mam zapłacić.Faktura z regulaminem nigdy do mnie nie > dotarła. Jezeli z jakiegokolwiek zrodla miales wiedze o tym, ze regulamin ma sie zmienic - to zazadaj jego przeslania. W innym przypadku - jest to moim zdaniem jednostronna utajona zmiana warunkow umowy przez Operatora... No wlasnie. Jest? :-) Pozdrawiam, Tiger |
||
2006-01-12 15:37 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | castrol |
Tiger napisał(a): > Jezeli z jakiegokolwiek zrodla miales wiedze o tym, ze regulamin ma sie > zmienic - to zazadaj jego przeslania. Ale na jakiej podstawie mam zadac :) Wiedze mozna czerpac nawet z bazaru , o polityce itp - ale to nie jest podstawa do wysuwania jakis wnioskow - to operator ma zadbac o to aby poinformowac nas o zmianach w umowie, jesli to zaniedbuje to juz jest jego a nie nasz problem. > W innym przypadku - jest to moim > zdaniem jednostronna utajona zmiana warunkow umowy przez Operatora... No > wlasnie. Jest? :-) W takim wypadku nie ma mowy o jakichkolwiek zmianach w umowie -- Pozdrawiam Jacek |
||
2006-01-12 19:55 | Re: akceptacja nowego regulaminu i cennika Operatora Telekomunikacyjnego | kam |
Tiger napisał(a): > Nawet jezeli sytuacja jest taka, ze Operator w ciagu 4-miesiecznej > "wspolpracy" z klientem zamiast na adres zameldowania klienta dwukrotnie > wyslal faktury na zly adres (adres instalacji, gdzie nie ma skrzynki > pocztowej - "lokal uzytkowy") mimo pouczen? Kwestia wiarygodności twierdzeń. Jeśli operator będzie opierał się na tym, że informacja o zmianach regulaminu była dołączona do faktur albo drukowana na nich, to pewnie sąd by mu uwierzył. Ale jeśli wykażesz problemy z doręczaniem, to sytuacja zmienia się. KG |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Kłamstwo u operatora telekomunikacyjnego |
Adam | 2005-10-11 11:56 |
zapytanie dot. prawa telekomunikacyjnego |
gregor | 2005-12-24 10:21 |
Do znawców Prawa Telekomunikacyjnego |
Robert J. | 2006-03-27 10:48 |
Do znawców Prawa Telekomunikacyjnego |
Robert J. | 2006-03-27 10:48 |
SMSy reklamowe od operatora |
stebi | 2006-05-20 15:04 |
Brak cennika a wygórowane (chyba) ceny... |
Tomasz Gębala | 2006-08-28 09:46 |
Inteligo - zawarcie umowy przez Internet, akceptacja regulaminu i jego Inteligo - zawarcie umowy przez Internet, akceptacja regulaminu i jego zmiany |
lukasz.biegaj | 2006-09-15 19:57 |
TPSA - rezygnacja z powodu wejścia nowego regulaminu |
Mr X | 2006-12-19 16:31 |
platnosc za usluge u Operatora |
Ania_Kr | 2006-12-28 19:47 |
Link do cennika Poczty Polskiej na stronie firmowej... |
Maciek C | 2007-04-06 16:21 |