poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2005-11-26 01:13 | Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? | Robert Tomasik |
Użytkownik "Artur Golanski" news:jlpeo1h82plc04mrbdhpa6kq7ean4ghemq@4ax.com... > Jakoś nie widzę tej "klasy" w ich postępowaniu. Moja opinia tyczyła się głownie omawianej w wątku sytuacji, choć skoro już o tym, to ja mam dość dobre doświadczenia z tą firmą, a telefon mam u nich już chyba 6-ty rok. Jedyna wpadka w tym okresie, to skopana umowa przez agenta (w sumie nie ich wina) i konieczność prostowania jego sprostowania, ale skończyło się na jednym piśmie. Jak czytam, co ludzie przechodzą z operatorami to uważam, że w stosunku do mnie byli zawsze w porządku. Podejrzewam, ze to kwestia statystyki. Raz na czas komuś się noga podwinie, a na grupy piszą niezadowoleni. |
2005-11-26 11:12 | Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? | Artur Golanski |
"PiotRek" >Czyli wg Ciebie operator powinien z automatu uwzględniać każdą A kto tak napisał ? W moim przypadku uznanie reklamacji byłoby 3 razy tańsze (z punktu widzenia ekonomii). Zrezygnowałem z kilkunastu groszy, bo nie są one warte, aby trudzić sie na pisaniem pism, odwołań itd (ekonomia). Sprawę i tak bym wygrał, ponieważ mam na piśmie (w regulaminie promocji), ze udostępnia się bezpłatnie połączenie z nr alarmowymi i m.in z nr Działu Obsługi Klienta. Od 15.10.ubr jednostronnie wycofali się z tego zapewnienia. I to jest niepoważne zachowanie ze strony operatora. > Wtedy wszyscy abonenci Teoretyzujesz. >operator by stracił o wiele więcej. Przede wszystkim operator powiniec dotrzymywać umowy. A zanim ją zawrze wcześniej przeanalizować czy stać go na składane obietnice. Jesli nie wiesz, to podpowiem, że w Simplus niedawno umożliwiono przez godzinę (między 19 a 20-tą) w każdy piątek i sobotę bezpłatne rozmowy w sieci. Efekt (każdy przedszkolak mógł przewidzieć) totalny paraliż sieci - nawet z numerem alarmowym czy poza sieć nie można było się dodzwonić, a po tygodniu wycofali się z usługi. W ciągu ostatniego roku słyszę, ze zmieniają drugi raz regulamin. Kto tam pracuje, kto podejmuje tak nieprzemyślane decyzje ? Artur Golański |
||
2005-11-26 12:48 | Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? | Liwiusz |
Artur Golanski napisał(a): > "PiotRek" > > >>Czyli wg Ciebie operator powinien z automatu uwzględniać każdą > > A kto tak napisał ? W moim przypadku uznanie reklamacji byłoby 3 razy > tańsze (z punktu widzenia ekonomii). > Zrezygnowałem z kilkunastu groszy, bo nie są one warte, aby trudzić > sie na pisaniem pism, odwołań itd (ekonomia). Sprawę i tak bym wygrał, > ponieważ mam na piśmie (w regulaminie promocji), ze udostępnia się > bezpłatnie połączenie z nr alarmowymi i m.in z nr Działu Obsługi > Klienta. Od 15.10.ubr jednostronnie wycofali się z tego zapewnienia. Nie jest to takie oczywiste. Połączenie z biurem obsługi nadal jest darmowe. Płatne jest natomiast skorzystanie z usługi polegającej na rozmowie z konsultantem. Z kolei wiele spraw (zmiany na koncie, informacje o ostatniej fakturze, płatności itp.) można załatwić bez konieczności łączenia się z żywą osobą. Regulamin nigdy nie gwarantował bezpłatnej rozmowy z konsultantem. > I to jest niepoważne zachowanie ze strony operatora. A tu się zgadzam. -- Pozdrawiam! Liwiusz www.liwiusz.republika.pl |
||
2005-11-26 12:56 | Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? | Artur Golanski |
Liwiusz >Połączenie z biurem obsługi nadal jest darmowe. >Płatne jest natomiast skorzystanie z usługi polegającej na >rozmowie z konsultantem. Nie napisałeś, że jest to jeden i ten sam nr 2601, a więc połącznie z TYM nr jest w pewnej sytuacji płatne. W regulaminie który ja zawierałem nie ma zastrzeżenia czy podziału na konsultant lub nie. To połącznie zagwarantowano mi bezpłatne bezwarunkowo. Zresztą wcześniej tak było, bo rozmawiałem z konsultantem bezpłatnie, ale do czasu zmiany. > Regulamin nigdy nie gwarantował bezpłatnej rozmowy z konsultantem. A skąd wiesz ? Czytałes mój ? Rozmawa z konsultantem była i jest poprzez połączenie z BOK. Ja takową miałem (bezpłatną) przez oczątkową część umowy. Tak byłą w chwili zawierania umowy. Jeśli to im się nie podobało należało konsultanta podpiąć pod inny płątny nr telefonu i uniemożliwość poprzez połączenie z Działem Obsługi Klienta lub wytrzymać ten umówiony okres. Artur Golański |
||
2005-11-26 13:14 | Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? | Robert Tomasik |
Użytkownik "Artur Golanski" news:buigo1hrl16i41m4ihjvrjethm1gt4hbuh@4ax.com... No to wychodzi na to, że dla klarowności sytuacji Polkomtel powinien: 1) Na numerze 2601 pozostawić automatyczne BOK i zablokować tam możliwość rozmowy z konsultantem (bo nie było w umowach, że ma tam siedzieć żywy człowiek); 2) Na innym numerze wprowadzić Biuro Konsultacji. Technicznie pewnie do zrobienia bez większego zamieszania. Klient musiał by pamiętać dwa numery. Reszta była by bez zmian funkcjonalnych. |
||
2005-11-26 13:19 | Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? | Liwiusz |
Artur Golanski napisał(a): > Liwiusz > > >>Połączenie z biurem obsługi nadal jest darmowe. >>Płatne jest natomiast skorzystanie z usługi polegającej na >>rozmowie z konsultantem. > > Nie napisałeś, że jest to jeden i ten sam nr 2601, a więc połącznie z > TYM nr jest w pewnej sytuacji płatne. W regulaminie który ja > zawierałem nie ma zastrzeżenia czy podziału na konsultant lub nie. To > połącznie zagwarantowano mi bezpłatne bezwarunkowo. Zresztą wcześniej > tak było, bo rozmawiałem z konsultantem bezpłatnie, ale do czasu > zmiany. Połączenie z numerem jest bezpłatne. Płatne jest skorzystanie z usługi - rozmowy z konsultantem. Tak samo jak płatne byłoby zamówienie pakietów itp. > > >> Regulamin nigdy nie gwarantował bezpłatnej rozmowy z konsultantem. > > A skąd wiesz ? Czytałes mój ? Rozmawa z konsultantem była i jest Czytałem swój, a nie sądzę, abyś miał inny. > poprzez połączenie z BOK. Ja takową miałem (bezpłatną) przez oczątkową > część umowy. Tak byłą w chwili zawierania umowy. Jeśli to im się nie > podobało należało konsultanta podpiąć pod inny płątny nr telefonu i > uniemożliwość poprzez połączenie z Działem Obsługi Klienta lub > wytrzymać ten umówiony okres. A widzisz, bezpłatna rozmowa z konsultantem wcale nie była gwarantowana przez ten numer, skoro mówisz, że mogłaby wcale nie być tam realizowana. Natomiast w tej sprawie bezprzecznie zmieniono warunki (cennik), dodając opłaty za usługi, które wcześniej były realizowane bezpłatnie (i były wyszczególnione jako bezpłatne w cenniku) - blokada połączeń przychodzących i wychodzących - przy przekroczeniu terminu płatności. Na tej podstawie można było (IMHO) rozwiązać umowę bez ponoszenia kary umownej (Polkomtel ma na ten temat odmienne zdanie). W przypadku rozmowy z konsultantem sprawa nie jest oczywista, ponieważ wcześniej nigdzie - zarówno w cenniku, jak i w regulaminie, nie była gwarantowana bezpłatnie. Tak jak wspomniałem, bezpłatne było połączenie z numerem 2601. Zatem sprawa jest przynajmniej niejednoznaczna. -- Pozdrawiam! Liwiusz www.liwiusz.republika.pl |
||
2005-11-26 14:03 | Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? | Artur Golanski |
Liwiusz > Połączenie z numerem jest bezpłatne. Dziwne jest twoje rozumowanie :-( Jest bezpłatne, ale czasami nie jest. IMHO albo coś jest, albo jest pod warunkiem (z zastrzeżeniem) lub nie ma w ogóle. Ze mną umówiono się, że JEST i nie podano zastrzeżeń. >Płatne jest skorzystanie z usługi - rozmowy z konsultantem. Po wybraniu tego nr, czyli połącznia (i to po pewnym czasie) nie są całkowicie bezpłatne, jak stanowi regulamin ! >Tak samo jak płatne byłoby zamówienie pakietów itp. Tyle, ze tam nie ma takiej usługi. > Czytałem swój, a nie sądzę, abyś miał inny. Czyli tylko sądzisz, ale nie wiesz na pewno. > A widzisz, bezpłatna rozmowa z konsultantem wcale nie była >gwarantowana przez ten numer, skoro mówisz, że mogłaby wcale nie być tam >realizowana. "Mogłaby" być to moja opinia, moja podpowiedź, moje rozwiązanie ich problemu. Fakty sa takie, że była realizowana, że była bezpłatna i że zmieniono w trakcie trwania umowy na płatną. >umownej (Polkomtel ma na ten temat odmienne zdanie). I teraz zapewne mieć będzie (wracając do pytania Kamila) >Tak jak wspomniałem, bezpłatne było połączenie z numerem 2601. Co to za bezpłatność, skoro za to połączenie naliczono mi opłatę ? Wrachunku mam za połączenie z nr 2601 kwota... >Zatem sprawa jest przynajmniej niejednoznaczna. Ręce opadają ;-( Artur Golański |
||
2005-11-26 14:34 | Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? | Liwiusz |
Artur Golanski napisał(a): > Liwiusz > > >> Połączenie z numerem jest bezpłatne. > > Dziwne jest twoje rozumowanie :-( > Jest bezpłatne, ale czasami nie jest. To nie jest moje rozumowanie. Jest to sposób rozumowania Polkomtela. Ja wtedy umowę rozwiązałem, ale we wszelkich późniejszych reklamacjach nie powoływałem się na tę zmianę, bo rzeczywiście jest to śliski grunt. O wiele łatwiej było mi dyskutować na podstawie wprowadzenia opłat za usługi blokowania połączeń. > IMHO albo coś jest, albo jest pod warunkiem (z zastrzeżeniem) lub nie > ma w ogóle. Ze mną umówiono się, że JEST i nie podano zastrzeżeń. >>Płatne jest skorzystanie z usługi - rozmowy z konsultantem. > > Po wybraniu tego nr, czyli połącznia (i to po pewnym czasie) nie są > całkowicie bezpłatne, jak stanowi regulamin ! Co już miałem, to napisałem. W tej kwestii eot ;) > > >>Tak samo jak płatne byłoby zamówienie pakietów itp. > > Tyle, ze tam nie ma takiej usługi. I co z tego? Nie mogło by być? Dawno z tego nie korzystałem, ale przypuszczam, że można np. zamówić duplikat faktury. I co, ma być za darmo? > > >> Czytałem swój, a nie sądzę, abyś miał inny. > > Czyli tylko sądzisz, ale nie wiesz na pewno. Nic mi nie wiadomo na temat, aby Polkomtel stosował różne regulaminy w tym samym czasie. Zadałeś błędne pytanie (czy wiem, jaki miałeś regulamin), tak jakbyś miał go indywidualnie negocjowanego. > > Co to za bezpłatność, skoro za to połączenie naliczono mi opłatę ? > Wrachunku mam za połączenie z nr 2601 kwota... To jest raczej problem techniczny. Opłata może się nie należeć (Ty tak sądzisz), lub należeć (Polkomtel tak sądzi), ale jej opis na rachunku to sprawa drugorzędna. >>umownej (Polkomtel ma na ten temat odmienne zdanie). > I teraz zapewne mieć będzie (wracając do pytania Kamila) Nie można porównywać tych dwóch spraw. Przy wprowadzaniu opłaty za 2601 (niech będzie ;) regulamin nie zmieniał się. Teraz, podobnie jak w styczniu 2005r. regulamin się zmienia. Sprawy związane ze zmianą cennika oraz ze zmianą regulaminu są regulowane przez odrębne artykuły prawa telekomunikacyjnego, dlatego nie można ich tak dowolnie ze sobą zestawiać. W tym przypadku trzeba sobie przypomnieć: jak Polkomtel postępował przy rozwiązywaniu umów w styczniu br. po zmianie regulaminu? Bo co do tego, że umowy rozwiązać można było, to chyba cały wolny świat internetowy, łącznie z art. 59 prawa telekomunikacyjnego, wątpliwości chyba nie ma? ;) (to jest odpowiedź dla Kamila). -- Pozdrawiam! Liwiusz www.liwiusz.republika.pl |
||
2005-11-26 14:54 | Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? | Maciej Bebenek |
Liwiusz napisał(a): > Połączenie z numerem jest bezpłatne. Płatne jest skorzystanie z usługi > - rozmowy z konsultantem. Tak samo jak płatne byłoby zamówienie pakietów > itp. Ja bym raczej nie szedł dalej tym śladem. Zaraz się okaże, że połączenie z numerem 0 700 888999 jest bezpłatne, a płatne jest tylko wysłuchanie rozmowy z różową landrynką. A co do usług Polkomtel - jak sam zapewne wiesz i trenowałeś z tego zakresu parę urzędów - świadczy usługi telekomunikacyjne. Rozmowa z konsultaniem taką usługą nie jest. Dalej sam sobie dopowiedz. M. |
||
2005-11-26 18:14 | Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? | kam |
Robert Tomasik napisał(a): > W takim wypadku nigdy operator nie ma prawa do odszkodowania, bo to > przecież on wypowiada treść umowy, a nie abonent. Inna sprawa, że w > przeszłości trafiały się różne przypadki wypaczania tej skądinąd > oczywistej prawdy poprzez kłamliwe i mylące komunikaty. akurat umowę wypowiada zawsze abonent KG |
nowsze | 1 2 3 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Re: Polkomtel znow zmienia regulamin-co z rezygnacja? |
mk | 2005-11-25 12:38 |
Polkomtel - rozwiazanie umowy cd. |
JFK | 2005-12-27 00:56 |
Polkomtel... |
adam | 2006-01-29 21:18 |
Polkomtel windykacja |
Tomek | 2006-04-10 13:37 |
Polkomtel windykacja |
Tomek | 2006-04-10 13:37 |
Co zmienia zdrada przy sprawie rozwodowej |
tees | 2006-05-10 16:02 |
Developer zmienia ceny ... czy moze??? |
... | 2006-07-18 22:24 |
Allegro znow - zwyczajny uzytkownik |
Jasko Bartnik | 2006-09-21 11:07 |
Regulamin ZTM (regulamin przewozowy) |
Jasko Bartnik | 2006-11-08 20:09 |
Laik kontra Polkomtel |
Pablo | 2007-04-02 22:50 |