poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-10-04 17:31 | Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy | scream |
Dnia Wed, 04 Oct 2006 15:54:36 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a): > serwis w dniu przyjęcia na papierku napisał: data odbioru 26.09.2006 > tylko, jak teraz walczyć ze sklepem (market elektro) i z serwisem Wobec tego mozesz pisemnie wezwac serwis do wydania rzeczy. -- best regards, scream (at)w.pl Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
2006-10-05 00:11 | Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy | Marcin Debowski |
Dnia 04.10.2006 Tomek68 >>> Po upływe okresu na naprawę sklep na twoje żądanie ma obowiązek wymienić >>> na >>> nowy sprzęt lub zwrócić gotówkę. A czas nie ma nic tu do rzeczy, muszą ci >>> to >>> zrobić w jak najkrótszym okresie (czas sprowadzenia takiego samego >>> sprzętu) >> >> Dawno nikt tu chyba takiej bzdury nie walnął. > > Tak to napisz jak jest, bo ja miałem podobną przygodę i jakos tak było z > wyjątkiem ściągania sprzętu skądeś tam, bo był akurat nowy na sklepie. Bez > gadania wydali mi nowy bo był przekroczony termin naprawy w moim przypadku > 14 dni ! > Nie wiesz Marcinku to nie pisz bzdur ! No to mnie oświeć. Podaj podstawę prawną swojego wcześniejszego twierdzenia. Dlaczego to sprzedawca musi zrobić to co wcześniej napisałeś? -- Marcin |
||
2006-10-05 00:20 | Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy | Marcin Debowski |
Dnia 04.10.2006 Zygmunt M. Zarzecki >>>po wymianie uszkodzonego elementu okazało się, że jeszcze coś jest >>>zepsute (prawdopodobnie przy okazji naprawy zepsuli) >>>upłynęło już 3 tygodnie, od złożenia sprzętu w serwisie >>>mnie nie obchodzi, że mają problem ze ściągnieciem potrzebnego elementu >>>czy prawo określa czas, po którym urządzenie ma być wymienione na nowe? >>>warunki gwarancji nie mają nic tu do tego, bo prawo jest ponad nimi >> >> To prawo mówi, że ma być tak jak to określono w warunkach gwarancji. > > jeśli tak, to :/ Niestety. Dlatego, jeśli nie upłynęło jeszcze 6 miesięcy od czasu wydania towaru lepiej korzystać z tzw. "niezgodności z umową". Tam też mogą co prawda potrzymać sprzęt ale przynajmniej pojawia się zwrot "niedogodności" wynikającej ze sposobu załatwienia danej reklamacji i generalnie przyjmuje się, że powyżej 2-3 tygodni taka niedogodność występuje. W twoim przypadku poczekałbym jeszcze ze 2 tyg i skontaktował się z Federacją Konsumentów - może pomogą w mediacjach. -- Marcin |
||
2006-10-05 10:19 | Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy | Zygmunt M. Zarzecki |
>>Dawno nikt tu chyba takiej bzdury nie walnął. > > Tak to napisz jak jest, bo ja miałem podobną przygodę i jakos tak było z > wyjątkiem ściągania sprzętu skądeś tam, bo był akurat nowy na sklepie. Bez > gadania wydali mi nowy bo był przekroczony termin naprawy w moim przypadku > 14 dni ! niestety model urządzenia nie jest już obecny w sprzedaży zyga -- warning! http://zarzecki.com |
||
2006-10-05 10:21 | Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy | Zygmunt M. Zarzecki |
> Niestety. Dlatego, jeśli nie upłynęło jeszcze 6 miesięcy od czasu wydania > towaru lepiej korzystać z tzw. "niezgodności z umową". Tam też mogą co > prawda potrzymać sprzęt ale przynajmniej pojawia się zwrot "niedogodności" > wynikającej ze sposobu załatwienia danej reklamacji i generalnie przyjmuje > się, że powyżej 2-3 tygodni taka niedogodność występuje. > W twoim przypadku poczekałbym jeszcze ze 2 tyg i skontaktował się z > Federacją Konsumentów - może pomogą w mediacjach. taaa, w przyszły weekend muszę mieć czym filmować :> zyga -- warning! http://zarzecki.com |
||
2006-10-05 11:01 | Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy | Tomek68 |
> Poprosze o jakas podstawe prawna Twoich wypocin. A jesli takowej nie ma, > to > nie racz nas juz wiecej takimi glupotami. Czytając twoje wcześniejsze wypowiedzi widzę żeś pieniacz, a więc można się |
||
2006-10-05 15:03 | Re: prawo konsumenta - naprawa gwarancyjna - wymiana na nowy | scream |
Dnia Thu, 5 Oct 2006 11:01:25 +0200, Tomek68 napisał(a): > Czytając twoje wcześniejsze wypowiedzi widzę żeś pieniacz, a więc można się > Gdzie tu widzisz chamstwo? Ja chce tylko ustalic - to co nam tutaj prezentujesz to Twoje osobiste odczucia, czy obowiązujący stan prawny? Jeśli to drugie, to poprosze o namiar na konkretne akty prawne na ktorych sie opierasz. -- best regards, scream (at)w.pl Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
nowsze | 1 2 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Naprawa gwarancyjna |
Tomasz Maleski | 2005-10-10 14:34 |
Reklamacja i wymiana produktu na nowy. |
Mikołaj_\Miki\_Menke | 2005-12-16 17:07 |
Gwarancja, naprawa a wymiana |
Mariusz | 2005-12-20 11:58 |
przedłużająca się naprawa gwarancyjna |
CiepliX | 2006-06-01 20:11 |
Wymiana towaru/naprawa |
Zibi | 2006-06-25 20:37 |
długa naprawa gwarancyjna telefonu Nokia |
Kuba-RPM | 2006-07-23 18:59 |
naprawa gwarancyjna plyty glownej |
kennard | 2007-01-12 00:35 |
Gwarancja - wymiana / naprawa obuwia |
VanVonVen | 2007-01-29 22:21 |
Gwarancyjna wymiana samochodu na nowy. |
m. | 2007-04-17 22:08 |
dluga naprawa gwarancyjna |
cienki_bolek | 2007-04-23 10:46 |