Money.plFirmaGrupa pl.soc.prawo

utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż

poprzedni wątek | następny wątek pl.soc.prawo
2007-07-17 16:07 utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż kawex
Witam
Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe.

Zgodnie z instrukcją montażu drzwi i ościeżnic zawartą w karcie gwarancyjnej
dołączonej do tego produkty wynika, że:
Pkt. 2.10 ....ościeżnice należy zabetonować .
Pkt. 2.11 również mówi o betonowaniu ościeżnicy.
Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie
ościeżnicy bez jej betonowania.

W warunkach gwarancyjnych dołączonych również do tego produktu figuruje w
pkt. 7 opis że:
Gwarancja traci ważność w przypadku:
a) niewłaściwego montażu.

Przed chwilą otrzymałem informacje od producenta, że gwarancja uległa
unieważnieniu z powodu niewłasciwego montażu drzwi przez firmę montującą.
Mam pytanie:
W jaki sposób można dochodzić teraz swoich praw, nadmieniam, że za drzwi i
montaż nie zapłaciłem jeszcze firmie montującej w/w drzwi?
pozdr.
Artur K.


2007-07-17 17:32 Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż william

Użytkownik "kawex" napisał w wiadomości
news:f7iijd$250o$1@news.mm.pl...
> Witam
> Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe.
>
> Zgodnie z instrukcją montażu drzwi i ościeżnic zawartą w karcie
> gwarancyjnej
> dołączonej do tego produkty wynika, że:
> Pkt. 2.10 ....ościeżnice należy zabetonować .
> Pkt. 2.11 również mówi o betonowaniu ościeżnicy.
> Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie
> ościeżnicy bez jej betonowania.
>
> W warunkach gwarancyjnych dołączonych również do tego produktu figuruje w
> pkt. 7 opis że:
> Gwarancja traci ważność w przypadku:
> a) niewłaściwego montażu.
>
> Przed chwilą otrzymałem informacje od producenta, że gwarancja uległa
> unieważnieniu z powodu niewłasciwego montażu drzwi przez firmę montującą.
> Mam pytanie:
> W jaki sposób można dochodzić teraz swoich praw, nadmieniam, że za drzwi i
> montaż nie zapłaciłem jeszcze firmie montującej w/w drzwi?
> pozdr.

A co masz napisane w umowie z tą firmą ? Kto zaproponował montaż na piankę -
ty czy oni ? Jeśli umowa była ustna to miej świadomość, że oni mogą
twierdzić, że sam chciałeś na piankę ....

2007-07-17 23:44 Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy montaż
>> Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie
>> ościeżnicy bez jej betonowania.

> A co masz napisane w umowie z tą firmą ? Kto zaproponował montaż na
> piankę - ty czy oni ? Jeśli umowa była ustna to miej świadomość, że oni
> mogą twierdzić, że sam chciałeś na piankę ....

w KF - montaż *nie był* na piankę, a na kotwy montażowe. Autor wątku sam to
napisał.
Pianka słuzy uszczelnieniu :) choć zdaniem niektórych "fachowców" może być
elementem mocujacym :(

2007-07-18 12:34 Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy mo Arek (G)
kawex napisał(a):
> Witam
> Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe.
>
> Zgodnie z instrukcją montażu drzwi i ościeżnic zawartą w karcie gwarancyjnej
> dołączonej do tego produkty wynika, że:
> Pkt. 2.10 ....ościeżnice należy zabetonować .
> Pkt. 2.11 również mówi o betonowaniu ościeżnicy.
> Firma montująca w/w drzwi zastosowała kotwy montażowe i piankowanie
> ościeżnicy bez jej betonowania.
>
> W warunkach gwarancyjnych dołączonych również do tego produktu figuruje w
> pkt. 7 opis że:
> Gwarancja traci ważność w przypadku:
> a) niewłaściwego montażu.
>
> Przed chwilą otrzymałem informacje od producenta, że gwarancja uległa
> unieważnieniu z powodu niewłasciwego montażu drzwi przez firmę montującą.
> Mam pytanie:
> W jaki sposób można dochodzić teraz swoich praw, nadmieniam, że za drzwi i
> montaż nie zapłaciłem jeszcze firmie montującej w/w drzwi?
> pozdr.
> Artur K.

Ale czy to ma sens? Bo gdyby tak było, to gwarancja była by jakimś
martwym bytem. Gwarancje na TV traci się, jeżeli telewizor nie stoi na
półce o wysokości 23,3cm. Lodówka powinna stać równo 5cm od ściany,
jeśli choć przez chwilę będzie inaczej, gwarancja jest nie ważna. IMHO
jakaś bzdura.

Arek
2007-07-18 12:42 Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy mo Maciej Bebenek
Arek (G) napisał(a):

> Ale czy to ma sens? Bo gdyby tak było, to gwarancja była by jakimś
> martwym bytem. Gwarancje na TV traci się, jeżeli telewizor nie stoi na
> półce o wysokości 23,3cm. Lodówka powinna stać równo 5cm od ściany,
> jeśli choć przez chwilę będzie inaczej, gwarancja jest nie ważna. IMHO
> jakaś bzdura.

Wiesz, czym jest gwarancja?

M.

PS. CO do lodówki - jak najbardziej - musi stać wypoziomowana. Telewizor
nie może być używany poniżej pewnej temperatury i w pomieszczeniu o
podwyższonej wilgotności, itd. itp.
2007-07-18 13:32 Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy mo Arek (G)
Maciej Bebenek napisał(a):
> Arek (G) napisał(a):
>
>> Ale czy to ma sens? Bo gdyby tak było, to gwarancja była by jakimś
>> martwym bytem. Gwarancje na TV traci się, jeżeli telewizor nie stoi na
>> półce o wysokości 23,3cm. Lodówka powinna stać równo 5cm od ściany,
>> jeśli choć przez chwilę będzie inaczej, gwarancja jest nie ważna. IMHO
>> jakaś bzdura.
>
> Wiesz, czym jest gwarancja?
>
> M.
>
> PS. CO do lodówki - jak najbardziej - musi stać wypoziomowana. Telewizor
> nie może być używany poniżej pewnej temperatury i w pomieszczeniu o
> podwyższonej wilgotności, itd. itp.

Odnoszę wrażenie, że mnie nie zrozumiałeś. I w konsekwencji ja
kompletnie nie rozumiem tego co Ty napisałeś.

Arek
2007-07-18 17:35 Re: utrata gwarancji poprzez niewłaściwy mo Przemysław_Płaskowicki
On 2007-07-18 13:32, Arek (G) wrote:
> Maciej Bebenek napisał(a):
>> Arek (G) napisał(a):
>>
>>> Ale czy to ma sens? Bo gdyby tak było, to gwarancja była by jakimś
>>> martwym bytem. Gwarancje na TV traci się, jeżeli telewizor nie stoi
>>> na półce o wysokości 23,3cm. Lodówka powinna stać równo 5cm od
>>> ściany, jeśli choć przez chwilę będzie inaczej, gwarancja jest nie
>>> ważna. IMHO jakaś bzdura.
>>
>> Wiesz, czym jest gwarancja?
>>
>> M.
>>
>> PS. CO do lodówki - jak najbardziej - musi stać wypoziomowana.
>> Telewizor nie może być używany poniżej pewnej temperatury i w
>> pomieszczeniu o podwyższonej wilgotności, itd. itp.
>
> Odnoszę wrażenie, że mnie nie zrozumiałeś. I w konsekwencji ja
> kompletnie nie rozumiem tego co Ty napisałeś.

Rzecz w tym, że gwarancja producenta jest całkowicie dobrowolna i może
określać dowolnie arbitralne warunki. Natomiast arbitralnych warunków
nie może określać niezgodność z umową.

--
Przemysław Płaskowicki
It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession
of a good fortune, must be in want of a wife. (Jane Austen)
2007-07-19 02:42 Re: utrata gwarancji poprzez Marcin Debowski
Dnia 17.07.2007 kawex napisał/a:
> Witam
> Zostały zamontowane u mnie drzwi zewnętrzne stalowe.

A kto ty jesteś, przedsiębiorca czy konsument? Jak ten pierwszy to
reklamuj z tyt. rękojmi (o ile niewyłączona), jesli ten drugi, to z tyt.
niezgodności z umową.

--
Marcin
nowsze 1 starsze

Podobne dyskusje

Tytuł Autor Data

Nalepka a utrata gwarancji

eddd 2005-12-11 01:07

Odmowa Gwarancji...

Apvv 2005-12-31 09:11

Czy naruszenie zapisow umowy poprzez wprowadzenie klauz niedozwolonych ....

fotomania.pl 2006-03-15 16:07

utrata znaku legitymacyjnego

arturo 2006-03-18 10:17

Czy naruszenie zapisow umowy poprzez wprowadzenie klauz niedozwolonych ....

fotomania.pl 2006-03-15 16:07

utrata znaku legitymacyjnego

arturo 2006-03-18 10:17

Utrata zaufania do pracodawcy.

Ja 2006-09-04 18:47

montaż anteny sat - brak zgody

Adam 2006-09-07 18:10

Utrata zaufania do pracownika

JACKON 2006-10-05 11:03

utrata gwarancji przez drugiego wlasciciela

bob 2007-06-24 09:19