poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2005-11-10 09:54 | Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy .... | Marsjusz |
Witajcie Sytuacja: Klient przynosi sprzęt do naprawy (drukarka, komputer) , diagnoza, opinia i decyzja: naprawic sie nie da, odstępujemy od usługi, kosztów klient nie ponosi. Prosimy o odebranie sprzetu. Niestety mija miesiąc, drugi, trzeci ... Faktem jest, ze sprzęt odebraliśmy od klienta, ale nie mówiliśmy ze go oddamy jeśli nie uda się naprawić Mimo informacji pisemnych (email, potem fax) klient nie reaguje. Pytanie: Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i czy w ogole moge to zrobić. Czy możecie podać mi podstawe prawną, abym mogl poinformowac, ze w razie nieodebrania sprzetu po uplywie xx dni, sprzet przechodzi na wlasnosc "magazynującego" i moge tą rzecz np. zezłomować. Pozdrawiam MC |
2005-11-10 10:16 | Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany | scream |
Marsjusz napisał(a): > Czy możecie podać mi podstawe prawną, abym mogl poinformowac, ze w razie > nieodebrania sprzetu po uplywie xx dni, sprzet przechodzi na wlasnosc > "magazynującego" i moge tą rzecz np. zezłomować. Czy mógłbyś wykazać trochę inicjatywy i pogrzebać w archiwum? Temat był wałkowany dziesiątki razy. -- best regards, scream (at)w.pl Samobójcy są arystokracją wśród umarłych. |
||
2005-11-10 11:16 | Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany z naprawy .... | gg |
Użytkownik "Marsjusz" news:43730ac5$1@news.inet.com.pl... > Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i > czy w ogole moge to zrobić. Można zawrzeć na potwierdzeniu które dostaje klient, że po okresie np 2 miesięcy od daty dokumentu w przypadku jego nieodebrania zostanie zezłomowany. Widziałem takie coś w serwisie komputerowym. -- pozdrawiam P. |
||
2005-11-10 11:33 | Re: Zalegający sprzęt - nie odbierany z | Marcin Debowski |
In article > Użytkownik "Marsjusz" > news:43730ac5$1@news.inet.com.pl... >> Ile razy muszę go o tym informować zanim wyrzuce sprzet na smietnik, i >> czy w ogole moge to zrobić. > Można zawrzeć na potwierdzeniu które dostaje klient, że po okresie np 2 > miesięcy od daty dokumentu w przypadku jego nieodebrania zostanie > zezłomowany. Widziałem takie coś w serwisie komputerowym. E-tam. Po co się tak ograniczać. Można od razu zawrzeć, że jak nie odbierze to ma zapłacić 3 milony? PS. Była dobra rada, aby poszukać tematu w archiwum. -- Marcin |
nowsze | 1 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
gwarancja - rękojmia na sprzęt uzywany |
Piotr Szczepiński | 2005-12-16 11:50 |
Przekroczenie terminu naprawy gwarancyjnej |
Rysio29 | 2005-12-21 11:08 |
Sprzęt sportowy - prawna definicja ? |
ZauraK | 2006-03-31 09:18 |
Gwarancja/Rękojma naprawy pogwaranyjnej |
Loncula | 2006-06-15 14:16 |
odszkodowanie za skradziony sprzęt |
beaujolais | 2006-06-20 16:13 |
Termin naprawy gwarancyjnej. |
Sławek \(onet\) | 2006-08-23 14:21 |
Komp. oddany do naprawy gwrancyjnej - 2 miesiące - |
wlo | 2006-12-07 15:39 |
[pilne]odmowa naprawy co dalej? |
xyz | 2007-01-15 22:05 |
reklamacja naprawy a inne uszkodzenie z tego powodu |
Michał Trych | 2007-05-15 17:26 |
[odszkodowanie z OC] Prawo do wyboru sposobu naprawy i rodzaju uzytych |
AL | 2007-06-02 04:27 |