poprzedni wątek | następny wątek | pl.praca.dyskusje |
2007-01-19 20:42 | Re: Mobbing i zwolnienie z pracy | Andyk |
Miroslaw Szejduk wrote: > jak lubia to niech maja. Pracy jest teraz duzo tylko trzeba poszukac ale ja > w lublinie nie szukalem True... Ale czasami są takie sytuacje, że nie ma możliwości opuścić naszego miasta :( Więc skoro nie mogę mieć lepszej kasy niż 1500 netto to chociaż niech miejsce będzie "w miarę" niemobbingowane. W miarę, bo faktycznie masz rację, że w Lublinie mobbing jest modny. A jak nie mobbing to wykorzystywanie (niepłatne nedgodziny, niepłacony ZUS itp). Są ludzie, którym to pasuje, albo którzy boją się, że nie znajdą niczego innego. Ale (tu też masz rację) czasy się zmieniają i dla ludzi z doświadczeniem zawsze się coś znajdzie. No chyba, że znowu się trafi na szefa, który nie będzie mógł ścierpieć, że jego pracowni umie więcej niż on i będzie gnoił... > wspomnialem ze po drugiej stronie wisly maja takie same koszta pracy i jakos > na dzien dobry wiekszosc proponuje 2, 3 razy taka pensje netto to tylko sie > glupio patrzy i usmiecha. Generalnie to omijam z daleka lubelskich > pracodawcow, sami kretacze. Hehe. Tacy już są lubelscy szefowie. Wiesz, kiedyś się zastanawiałem nad lubelskim zjawiskiem typu "nie podoba się to wypad, na Twoje miejse jest 10 chętnych" i doszedłem do wniosku, że to ma związek z wieloma uczelniami, które wypuszczają co roku masę absolwentów, którzy chętnie będą HAROWAĆ za marne grosze tylko po to, żeby mieć jakikolwiek staż. I z tego korzystają pracodawcy. Tylko czy naprawdę opłaca im się szkolić nowych ludzi, płacić za ich błędy niż zatrudnić kogoś z doświadczeniem? Pozdrawiam Andrzej |
2007-01-19 21:31 | Re: Mobbing i zwolnienie z pracy | Miroslaw Szejduk |
> Hehe. Tacy już są lubelscy szefowie. Wiesz, kiedyś się zastanawiałem nad > lubelskim zjawiskiem typu "nie podoba się to wypad, na Twoje miejse jest > 10 chętnych" i doszedłem do wniosku, że to ma związek z wieloma > uczelniami, które wypuszczają co roku masę absolwentów, którzy chętnie > będą HAROWAĆ za marne grosze tylko po to, żeby mieć jakikolwiek staż. I > z tego korzystają pracodawcy. Tylko czy naprawdę opłaca im się szkolić > nowych ludzi, płacić za ich błędy niż zatrudnić kogoś z doświadczeniem? Powiem tylko ze problem braku wykwalifikowanej kadry zaczyna i naszych pracodawcow dotykac powoli. Przez miesiac szukalem dla znajomego co ma komis/sklep komputerowy pracownika i naprawde ciezko bylo kogos znalesc. 98% procent tych co przyszlo na rekrutacje to w zasadzie do kopania dolow sie moze by nadawali a ci co sie znali to trzeba byloby zaplacic odpowiednio ale w koncu znalazl sie czlowiek co ma pojecie co za duzych nie mial wymagan finansowych a i tak zarobi dobrze jak na lublin i co najwazniejsze bez mobingu:). Niestety wiedza sie nie liczy co z tego ze mam CV na kilka stron i czesto musialem tlumaczyc co oznaczaja moje papiery to i tak na koncu wychodzilo ze zaplaca mi na poczatek te 900 brutto a pozniej sie zobaczy, czyli tak samo traktuja nowicjusza ktory nie wie jak wyglada klawiatura jak i czlowieka obeznanego w temacie. Jeszcze dodam ciekawy przypadek jak robilem rekrutacje, przyszedl koles co pracowal 2 lata w Zaglu jako monazysta komputerow a nie mial pojecia o tym co skladal, zapytalem o pare zeczy i nic koles nie potrafil powiedziec o tym :). Tak wiec jak ktos ma pojecie w danej branzy to zawsze znajdzie prace i to dobrze platna tylko trzeba poszukac. Mirek |
||
2007-01-19 21:40 | Re: Mobbing i zwolnienie z pracy | Nikiel ;-\) |
Użytkownik "Miroslaw Szejduk" news:eor9qh$jbg$1@news.lublin.pl... > najwazniejsze bez mobingu:). Niestety wiedza sie nie liczy co z tego ze > mam CV na kilka stron i czesto musialem tlumaczyc co oznaczaja moje > papiery to i tak na koncu wychodzilo ze zaplaca mi na poczatek te 900 > brutto a pozniej sie zobaczy, czyli tak samo traktuja nowicjusza ktory Niee, no teraz to 936 zł ;) No, chyba że to twój pierwszy/drugi rok pracy... Pozdrawiam {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k] Nikiel ;-) -- # od niklu # # gg - 4939629 # # Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy # # (A. Einstein) # |
||
2007-01-19 21:45 | Re: Mobbing i zwolnienie z pracy | Miroslaw Szejduk |
Użytkownik "Nikiel ;-)" news:eorabn$2ig$1@node1.news.atman.pl... > Użytkownik "Miroslaw Szejduk" > news:eor9qh$jbg$1@news.lublin.pl... >> najwazniejsze bez mobingu:). Niestety wiedza sie nie liczy co z tego > ze >> mam CV na kilka stron i czesto musialem tlumaczyc co oznaczaja moje >> papiery to i tak na koncu wychodzilo ze zaplaca mi na poczatek te 900 >> brutto a pozniej sie zobaczy, czyli tak samo traktuja nowicjusza > ktory > > Niee, no teraz to 936 zł ;) > No, chyba że to twój pierwszy/drugi rok pracy... W lublinie nie ma znaczenia czy masz jak ja 10 lat doswiadczenia czy 1 rok stawki takie same, chyba ze masz znajomosci albo do jakiejs partii nalezysz. Mirek |
||
2007-01-19 21:33 | Re: Mobbing i zwolnienie z pracy | Any User |
> W lublinie nie ma znaczenia czy masz jak ja 10 lat doswiadczenia czy 1 > rok stawki takie same, chyba ze masz znajomosci albo do jakiejs partii > nalezysz. Nie chce mi się wierzyć. Jak się człowiek naprawdę poświęci pracy, to _wszędzie_ będzie w stanie zarobić więcej. Oczywiście nie mówię o kokosach w stylu 2000, ale powiedzmy dwukrotność pensji minimalnej jest osiągalna w zasadzie dla każdego. Ale podkreślam: poświęcenie, poświęcenie i jeszcze raz poświęcenie. |
||
2007-01-19 21:55 | Re: Mobbing i zwolnienie z pracy | Nikiel ;-\) |
Użytkownik "Miroslaw Szejduk" news:eoraks$kg1$1@news.lublin.pl... >> Niee, no teraz to 936 zł ;) >> No, chyba że to twój pierwszy/drugi rok pracy... > W lublinie nie ma znaczenia czy masz jak ja 10 lat doswiadczenia czy 1 > rok stawki takie same, chyba ze masz znajomosci albo do jakiejs partii > nalezysz. To było tak w kwestii technicznej. Bo w piewrszym roku pracy zawodowej można otrzymywać 80% tej kwoty. A Lublin i płace -> bez komentarza. Pozdrawiam {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k] Nikiel ;-) -- # od niklu # # gg - 4939629 # # Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy # # (A. Einstein) # |
||
2007-01-19 23:19 | Re: Mobbing i zwolnienie z pracy | badzio |
Any User napisał(a): > Nie chce mi się wierzyć. Jak się człowiek naprawdę poświęci pracy, to > _wszędzie_ będzie w stanie zarobić więcej. Oczywiście nie mówię o > kokosach w stylu 2000 2000 i kokosy. Ciekawe czego 2tys:/ A swoja droga, myslalem juz ze co poniektorzy wyslali maila do Twoich szefow, coby ich poinformowac jaka im reklame robisz i dostales szlaban na newsy... a tutaj come back -- badzio |
||
2007-01-20 02:57 | Re: Mobbing i zwolnienie z pracy | Kira |
Re to: Any User [Fri, 19 Jan 2007 21:33:32 +0100]: > Jak się człowiek naprawdę poświęci pracy, to _wszędzie_ > będzie w stanie zarobić więcej. Oczywiście nie mówię o > kokosach w stylu 2000 A wiesz, jakoś się szczególnie nie poświęcam... Może to tak jest, że im bardziej się człowiek poświęca pracy, tym mniej ma na koncie? Bo to jakoś tak szło, że nie chodzi o to żeby pracować, tylko o to żeby zarabiać... Kira -- /(o\ ~ ~ GG: 574988 ~ ~ http://cyber-girl.net ~ ~ \o)/ * Last Minute! * Wyspa Piratów * AlleCeneo * Kira F., CGN ~ I am what I am, I do what I want ~ |
||
2007-01-20 10:21 | Re: Mobbing i zwolnienie z pracy | Wojciech Bańcer |
badzio napisał(a): >> Nie chce mi się wierzyć. Jak się człowiek naprawdę poświęci pracy, to >> _wszędzie_ będzie w stanie zarobić więcej. Oczywiście nie mówię o >> kokosach w stylu 2000 > 2000 i kokosy. Ciekawe czego 2tys:/ Kolumbijskich pesos? ;) -- Wojciech 'Proteus' Bańcer proteus@post.pl |
||
2007-01-20 13:25 | Re: Mobbing i zwolnienie z pracy | Stanislaw Chmielarz |
Andyk wrote: > wypad, na Twoje miejse jest 10 chętnych" i doszedłem do wniosku, > że to ma związek z wieloma uczelniami, które wypuszczają co roku > masę absolwentów, którzy chętnie będą HAROWAĆ za marne grosze > tylko po to, żeby mieć jakikolwiek staż. I z tego korzystają > pracodawcy. Tylko czy naprawdę opłaca im się szkolić nowych > ludzi, płacić za ich błędy niż zatrudnić kogoś z doświadczeniem? Juz dawno temu poznalem taka firme w Plonsku, ktora jechala na stazystach co rok nowych czyli nic nowego ... -- Pozdrowienia!!StaCH Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC. http://www.uniprojekt.com mobile:wap.uniprojekt.com |
nowsze | 1 2 3 4 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Podanie o zwolnienie z pracy |
pajtek | 2006-03-30 12:30 |
Podanie o zwolnienie z pracy |
pajtek | 2006-03-30 12:30 |
Prawo pracy - zwolnienie po 10 latach pracy |
testq | 2006-05-30 19:07 |
zwolnienie z pracy |
maxdysk | 2006-09-19 09:37 |
Zwolnienie lekarskie a zwolnienie z pracy |
Kasia | 2006-10-19 16:30 |
zwolnienie z pracy a niewykorzystany urlop |
Krzysiek Hycnar | 2006-11-06 09:40 |
zwolnienie z pracy ( pilne) -do kadrowca |
Anik | 2006-12-01 20:44 |
urlop chorobowy a zwolnienie z pracy- ???? |
niki25 | 2006-12-05 07:50 |
Zwolnienie lekarskie po pracy. |
mijakub | 2007-02-09 15:27 |
nowe obowiązki służbowe a zwolnienie z pracy |
p4oj | 2007-05-25 14:46 |