Firma

Zakładam firmę

Znaki towarowe

GRYCAN café

Pełna nazwa: GRYCAN café
Znak graficzny:
Rodzaj znaku towarowego
Słowno-graficzny
Osoby
Rodzaj osobyNazwaMiastoAdresKraj
Zgłaszający/Uprawniony"GRYCAN LODY OD POKOLEŃ" Elżbieta GrycanMajdanPL
PełnomocnikWłodarczyk + Włodarczyk Rzecznicy Patentowi Spółka Partnerska Włodarczyk WojciechLublinPL
Klasyfikacje
Typ klasyfikacjiSymbolEdycja
WIE26.1.25
WIE26.11.125
WIE26.11.135
WIE27.5.15
WIE29.1.125
Publikacje
TypData publikacjiNumer
BUP21-07-200815/2008
Klasyfikacja nicejska
KlasaWykazData pierwszeństwaNumer pierwszeństwaKraj pierwszeństwa
21 porcelana, fajans, filiżanki, czajniczki, patery, talerzyki, kubeczki, karafki, naczynia do picia, szklanki do napojów
29 galaretki, musy, kremy mleczne, desery na bazie jogurtu, bita śmietana, napoje mleczne, owoce kandyzowane, bakalie, miąższ owoców
30 kawa, herbata, napoje na bazie kawy, napoje na bazie herbaty, kawa mrożona, herbata mrożona, napoje na bazie czekolady, lody, sorbety, wyroby cukiernicze, wyroby piekarnicze, słodycze, wafle, batony, czekolady, cukierki, czekoladki, galaretki, galaretki nadziewane, ciastka, puddingi, desery na zimno typu pianka
32 napoje bezalkoholowe, piwo, napoje niegazowane, musujące lub gazowane, wody mineralne, wody stołowe, wody źródlane, napoje aromatyzowane, napoje o smaku owocowym i na bazie owoców, soki owocowe i warzywne, nektary, koktajle owocowe, lemoniady, napoje na bazie słodu, napoje izotoniczne, napoje energetyzujące, syropy, ekstrakty i esencje oraz inne preparaty do produkcji napojów bezalkoholowych
33 napoje alkoholowe, likiery, wina, kremy, wódki
35 zarządzanie w działalności gospodarczej, administrowanie przedsiębiorstwami, organizowanie przedsiębiorstw, tworzenie sieci franchisingowych i zarządzanie takimi sieciami, doradztwo w zakresie organizowania i prowadzenia działalności gospodarczej, działalność reklamowa, pomoc w zarządzaniu przedsiębiorstwami, organizowanie wystaw i pokazów handlowych, zarządzanie restauracjami, pozyskiwanie informacji o restauracjach, usługi doradcze w zakresie restauratorstwa, badanie rynku i analizy kosztów; zgrupowanie na rzecz osób trzecich artykułów spożywczych takich, jak: lody, słodycze, desery, kawa, herbata, napoje oraz innych artykułów takich, jak: wyroby porcelanowe, filiżanki, kubeczki pozwalające nabywcy wygodnie oglądać i kupować te towary w kawiarniach, lodziarniach, kafeteriach, sklepach, hurtowniach a także za pomocą sieci komputerowej
43 usługi w zakresie działalności gastronomicznej, usługi w zakresie prowadzenia lodziarni, kawiarni, kafeterii i innych zakładów gastronomicznych oferujących przygotowaną do konsumpcji żywność i napoje, przygotowywanie i sprzedaż żywności "na wynos", usługi gastronomiczne, catering, usługi zaopatrzenia w żywność i napoje, usługi z zakresu zaopatrywania w żywność na zamówienie, także za pomocą sieci komputerowej w systemie on-line, usługi hotelarskie, usługi z zakresu tymczasowego zakwaterowania, wynajmowanie sal
Szukaj znaków towarowych



Polecamy produkty dla firm

PRZYDATNE LINKI