poprzedni wątek | następny wątek | pl.soc.prawo |
2006-06-11 23:11 | Re: brak reklamówek | mvoicem |
Paweł Sakowski napisał(a): > Tiger wrote: >> W CZYM KLIENT MA ZABRAC ZAKUPY? W ZEBACH? > > Idąc tym tropem, jeśli klient zrobi zakupy spożywcze na ponad ok. 100 > zł, to trzeba by mu dać za darmo plecak turystyczny. Bo w > polietylenowych siatkach nie ma jak takiej ilości unieść. > Można. Nikt nie każe przecież tego w jedną siateczkę wkładać. p. m. |
2006-06-11 23:25 | Re: brak reklamówek | Paweł Sakowski |
mvoicem wrote: > > Idąc tym tropem, jeśli klient zrobi zakupy spożywcze na ponad ok. 100 > > zł, to trzeba by mu dać za darmo plecak turystyczny. Bo w > > polietylenowych siatkach nie ma jak takiej ilości unieść. > > Można. Nikt nie każe przecież tego w jedną siateczkę wkładać. Nie o pojemność jednej reklamówki chodzi, ale o to, ile się w łapach da udźwignąć i nieść przez chociażby parę minut. -- +----------------------------------------------------------------------+ | Paweł Sakowski | who can count up to 1023 on his fingers. | +----------------------------------------------------------------------+ |
||
2006-06-12 08:48 | Re: brak reklamowek | Cyberix |
>> http://www.lidl.pl/pl/home.nsf/pages/c.service.c.hotline.index >> Poprostu zadzwoń i zapytaj jak to jest z tymi siateczkami. Czy jest to >> dobra wola sprzedawcy czy też jest to podyktowane odpowiednimi >> przepisami. > > Dzieki, z czystej ciekawosci w poniedzialek zadzwonie do Rzecznika Praw > Konsumenta, Federacji Konsumentow i potem na infolinie Lidla. > Napisz co ciekawego się dowiedziałeś, bardzo jestem ciekaw... |
||
2006-06-12 10:56 | Re: brak reklamowek | Johnson |
Tiger napisał(a): > > Ponawiam pytanie - czy ktos wie, czy jest jakas dyrektywa unijna odnosnie > szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży ... itd - > cos, co zastepuje zacytowane wczesniej w watku dwa rozporzadzenia? > Nie ma dyrektywy unijnej, ani rozporządzenia RE. -- @ Johnson --- za treść postu nie odpowiadam "Błąd jest przywilejem filozofów, tylko głupcy nie mylą się nigdy." |
||
2006-06-12 14:44 | Re: brak reklamowek | Andrzej Lawa |
PiotRek wrote: >> Tak, tylko tu chodzi o towar luzem (np. ziemniaki na wagę). Jak kupujesz >> mleko w kartonie czy butelce, to ono jest już zapakowane. I faktycznie - >> opakowanie dostajesz darmo. > > Nie jestem przekonany. Gdyby było tak jak piszesz, > to by nie było wyrazu "samoobsługowej". Dlaczego? Nigdy nie byłeś w sklepie samoobsługowym z towarem (np. ziemniakami) leżącymi luzem? |
||
2006-06-12 14:45 | Re: brak reklamowek | Andrzej Lawa |
Cyberix wrote: >> Dzieki, z czystej ciekawosci w poniedzialek zadzwonie do Rzecznika Praw >> Konsumenta, Federacji Konsumentow i potem na infolinie Lidla. >> > > Napisz co ciekawego się dowiedziałeś, bardzo jestem ciekaw... Pewnie stracili cierpliwość i mu Kaczyńskiego zacytowali ;-> |
||
2006-06-12 15:24 | Re: brak reklamowek | PiotRek |
Użytkownik "Andrzej Lawa" > PiotRek wrote: > > Nie jestem przekonany. Gdyby było tak jak piszesz, > > to by nie było wyrazu "samoobsługowej". > Nigdy nie byłeś w sklepie samoobsługowym z towarem (np. ziemniakami) > leżącymi luzem? Nie o to chodzi. Chyba każdy sklep powinien zapewnić klientowi opakowanie tych ziemniaków, a nie tylko samoobsługowy. -- Pozdrawiam Piotr |
||
2006-06-12 16:33 | Re: brak reklamowek | Andrzej Lawa |
PiotRek wrote: > Użytkownik "Andrzej Lawa" >> PiotRek wrote: >>> Nie jestem przekonany. Gdyby było tak jak piszesz, >>> to by nie było wyrazu "samoobsługowej". >> Nigdy nie byłeś w sklepie samoobsługowym z towarem (np. ziemniakami) >> leżącymi luzem? > > Nie o to chodzi. Chyba każdy sklep powinien zapewnić > klientowi opakowanie tych ziemniaków, a nie tylko > samoobsługowy. Nie. Sklep nie-samoobsługowy powinien dać te ziemniaki już opakowane - trudno, żeby wsypywali klientowi ziemniaki do kieszeni. A w samoobsługowym klient musi mieć bezpłatną możliwość zapakowania tych ziemniaków i dostarczenia ich do kasy. |
||
2006-06-12 22:12 | Re: brak reklamowek | PiotRek |
Użytkownik "Andrzej Lawa" > Sklep nie-samoobsługowy powinien dać te ziemniaki już opakowane - > trudno, żeby wsypywali klientowi ziemniaki do kieszeni. > > A w samoobsługowym klient musi mieć bezpłatną możliwość zapakowania tych > ziemniaków i dostarczenia ich do kasy. Ano może i macie rację. :-) -- Pozdrawiam Piotr |
||
2006-06-12 23:22 | Re: brak reklamówek | Paweł Sakowski |
PiotRek wrote: > Chyba każdy sklep powinien zapewnić > klientowi opakowanie tych ziemniaków, a nie tylko > samoobsługowy. Dodam, że według aktualnej linii orzecznictwa, przy zakupie jednego ziemniaka skórkę uważa się za opakowanie w rozumieniu art. ... ;-) -- +----------------------------------------------------------------------+ | Paweł Sakowski | who can count up to 1023 on his fingers. | +----------------------------------------------------------------------+ |
nowsze | 1 2 3 4 5 6 7 8 | starsze |
Tytuł | Autor | Data |
---|---|---|
Brak świadczenia usług telekomunikacyjnyc |
MiKey Co | 2005-10-17 19:02 |
Brak rachynku ? |
.::Mariusz K::. | 2006-01-24 08:20 |
Brak OC przez 2 lata |
El_Chueco | 2006-03-14 16:02 |
Stłuczka i brak oswiadczenia |
HaNkA ReDhUnTeR | 2006-05-12 18:10 |
brak informacji o odwołaniu |
fart | 2006-06-01 15:07 |
OC, brak przegladu i szkoda |
Scobowski | 2006-06-05 09:50 |
brak przejścia dla pieszych |
Deltak | 2006-07-14 16:20 |
Brak meldunku |
Ryszard | 2006-09-17 05:32 |
Brak karty gwarancyjnej |
zmechu | 2007-01-13 15:09 |
paszport a brak meldunku |
Roman Miler | 2007-03-17 23:02 |